Hva med MAD/LEMD?? Er jo skyhøy demand dit, og det er ingen som flyr direkteEr vel ganske dyrt å lande der om jeg husker riktig, men kompenserer vel?
Hvis kampagnen starter torsdag og de nye ruter kan "bookes inden for et par dage", så kan man vel håbe på at de bliver annonceret i morgen. Bliver spændende under alle omstændigheder!
Tror I ruterne vil blive annonceret samtidig eller vil SAS dele dem op for at skabe mest mulig individuel omtale af de nye destinationer?
Det fleste nye ruter fra SAS kommer nok til at udgår fra Norge. Det tror jeg næppe der hersker tvivl om. Men mon ikke der kan være nogen fra DK og SE også ??
GOT kan måske nok se nogen udvidelse af nettet derfra...
Fra DK kan vi i Jylland måske håbe på en rute fra AAR/AAL eller BLL ...måske til Alicante eller omegn.
Det er jo tilladt at håbe...men jeg giver det næppe mere end 30 pct chance
Hilsen Ole
Uvisst - men at det kommer en ny kampanje (natt til) torsdag er iallfall bekreftet![]()
Flyger inte SAS CPH-MAD?
Mitt innspill: Vinterrute til MIA 4 ganger ukentlig.
I følge Kastrup egne tall reiser 60000 per år dit bare fra CPH (like mange som SFO). Enn så lenge ser det jo ikke ut som BKK kommer tilbake til vinteren, da kan man ta flykapasiteten fra de 4 ekstra avgangene til EWR som går på sommeren.
Madrid virker være vanskelig, SAS, Norwegian og Ryanair har prøvd seg med begrenset suksess
I tillegg vet man jo at nordmenn er såpass kjedelige at de kun ser seg fornøyde med en årlig weekendtur til London for å shoppe/se fotball, samt en og annen chartertur til Kanariøyene og diverse andre kystbyer/turistbomber ved Middelhavet. Her går mesteparten av tiden med til soling og til å menge seg blant andre fulle nordmenn, mens man spiser "lokal mat" servert av blonde partysvensker/servitører. En må heller ikke glemme hovedårsaken med hele reisa: nemlig KVOTA. Og med en slik nitrist kultur i Norge, nytter det dessverre ikke å tilby direktefly til Madrid..![]()
Fins da nok av storbyruter etter hvert. Norwegian flyr jo snart til Berlin og Krakow fra halve Norge. SAS virker (forståelig nok) å være mest interessert i businessdestinasjoner på storbyfronten, og der er det sikkert litt begrenset demand til MAD etter at krisa kom.
SAS bekrefter tilsammen 45 nye ruter S13, kan bli noen spennende dager fremover...
sas hjemmeside said:Vi udvider Nordens største udvalg af flyrejser med
muligheden for at booke rejser til 37 nye rejsemål. I alt
udvider vi med 45 nye rejsemål frem mod sommeren....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.