SAS: Alle er velkommen inn i loungen vår!

Re: SAS: Alle er velkommen inn i loungen vår!

http://www.austrian.com/Info/AtTheAirport/LoungesAtViennaAirportDetail.aspx?sc_lang=en&cc=US

Nei, det gjør de ikke. Det er ingen Star carriers bortsett fra innenriks USA som selger tilgang til lounger.

Klart det er stille enkelte tider på døgnet i en lounge, men dersom SAS begynner aktivt å selge dette på websidene sine, kommer det garantert til å forringe produktet i rushtiden.

Å selge noe For 200 spenn som andre har betalt i dyre dommer for er en elendig ide.

Thai selger også adgang til sine business- og first lounger i Bangkok.

Ser at når man sjekker inn på sas.no kan man nå kjøpe loungetilgang for 219 kr. samtidig.

Vel 5 øl og enda mere pluss...godt nok for meg for å irritere biznissene extra...blir for enkelt å irritere seg over almuen, når vi kan ha det moro i 1a sammen:-)

Vel 5 øl og enda mere pluss...godt nok for meg for å irritere biznissene extra...blir for enkelt å irritere seg over almuen, når vi kan ha det moro i 1a sammen:-)

:up: Hvor er liker knappen?
Tenkte jeg selv skulle benytte meg av dette i sommer, selv om jeg ikke skal på biz reise :p

Noe som er den typiske, norske tankegangen man helst boer unngaa paa forretningsreise...;)

Men nå er det nok endel her som er EBG uten nødvendigvis å være påforretningsreise hver gang de entrer loungen uansett... :)

Ser at når man sjekker inn på sas.no kan man nå kjøpe loungetilgang for 219 kr. samtidig.

Vet ikke om jeg helt liker dette, siden SAS plutselig mister kontrollen over kapasiteten i loungen...

Utover det synes jeg det er imponerende at value-add funksjonene (ekstra bagasje og lounge) så lett kan implementeres mens resten av siden er ganske lurvete.

Noe som er den typiske, norske tankegangen man helst boer unngaa paa forretningsreise...;)

Skal man ikke drikke på forretningsreise heller nå da... Hva har verden blitt til?

Don D

Vet ikke om jeg helt liker dette, siden SAS plutselig mister kontrollen over kapasiteten i loungen...

Er vel kun ved ledig kapasitet mener jeg å ha lest. Og jeg kan ikke huske å ha sett en business lounge mere enn halvfull så lenge jeg kan huske.

Gull loungen derimot er alltid smekkfull så jeg går ofte i den andre å setter meg (spesielt ARN). For min del kunne de like gjerne slått de sammen og heller brukt pengene de sparer på det til å oppgradere tilbudet....

Er vel kun ved ledig kapasitet mener jeg å ha lest.

Forstod Commuter sitt innlegg som et svar på at man kunne kjøpe tilgangen når man sjekket inn på sas.no. Hva om en "hel" flight kjøper seg tilgang, og møter opp i loungen, og allerede har betalt?

Forstod Commuter sitt innlegg som et svar på at man kunne kjøpe tilgangen når man sjekket inn på sas.no. Hva om en "hel" flight kjøper seg tilgang, og møter opp i loungen, og allerede har betalt?

Helt rett!
Ikke noe problem at man kjøper adgang til loungen, men det øyeblikket man flytter beslutningen bort fra resepsjonen øker man risiko for full lounge.
Det er svært vanskelig å nekte adgang til noen som har forhåndsbetalt for adgang...

Når jeg sjekket inn online forrige uke så jeg tilbudet annonsert på siden, men virket ikke som det kunne kjøpes eller betales online? Kan noen bekrefte at kjøp av dette kanskje online?

Pt. er gullstua på OSL eneste alternativ, den andre delen er avstengt for oppussing.

Og selge lounge-tilgang til biz-loungene syns jeg egentlig er bra. Så lenge de ikke selger tilgang til gull-stuene. Noe de ikke kommer til å gjøre.

Tja nå er jo gullstua på OSL så dårlig bevoktet at det bare er å spasere rett inn. Har gjort det et par ganger på DM tur. Ene gangen ble alle faktisk henvist dit av dragen da det ikke sto noe mat ute i businessloungen. Men på DM tur så ser man mer frem til loungebesøket andre steder enn på OSL. :drink

Back