• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS A350 flyging mellom skandinaviske hovedsteder i des/jan

B767

ScanFlyer Gold
Noen her som vet dato for start av flygninger med SAS nye A350 mellom hovedstedene i desember?

Skal du ta den flyturen? Jeg vil!

Noen her som vet dato for start av flygninger med SAS nye A350 mellom hovedstedene i desember?

Skal du ta den flyturen? Jeg vil!

Det ble uttalt fra SAS at de ikke kom til å selge billetter til flightene med 350, men kanskje de har ombestemt seg. Lov å håpe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det ble uttalt fra SAS at de ikke kom til å selge billetter til flightene med 350, men kanskje de har ombestemt seg. Lov å håpe

Er det nytt? Jeg forsto det slik at de skulle bytte fly på vanlige ruter.

Er det nytt? Jeg forsto det slik at de skulle bytte fly på vanlige ruter.

Nei, det er ikke nytt. Ble uttalt rett etter de kunngjorde at 350 skulle testes i skandinavia, men har ikke dukket opp mer info om det. Jeg har forsøkt å søke mer om det, men ikke funnet ut mer. Har sendt agårde et par mailer, så håper svar snart

Du har rett - det blir kun treningsflighter, med unntak av en runde CPH-OSL-ARN-CPH med presse.

Fikk det bekreftet av en sikker kilde.

Last edited:
Du har rett - det blir kun treningsflighter, med unntak av en runde CPH-ARN-OSL-CPH med presse.

Ja, det å sette de inn på vanlige flighter med betalende pax kunne jo fort ha gitt god PR eller noe :rolleyes:

Ja, det å sette de inn på vanlige flighter med betalende pax kunne jo fort ha gitt god PR eller noe :rolleyes:

Det anses nok som viktigere å få folk sjekket ut. Du får fler landinger med å kjøre runder på BLL enn å fly en runde på triangelet. PR blir det nok uansett.

Du har rett - det blir kun treningsflighter, med unntak av en runde CPH-ARN-OSL-CPH med presse.

Så de skal bare fly med tomme fly i desember og januar. Ikke bra.
Da må jeg kjøpe billetter på første turen til ORD 28 januar 2020.

Ja, det tenkte jeg også.

Back