SAS A340 i 1:100

hmm273

Collector
Medlem
For å komplettere min 1:100-samling er jeg på jakt etter nevnte fly. Om noen skulle ha 'en til overs' vennligst send meg PM, prisen blir vi nok enige om ;)

Hvorfor har ikke SAS ett større utvalg av modeller, både gamle og nye ?

Bra fråga! Det hade varit trevligt.

Är det någon som har den A340 som säljs hos SAS? Jag är lite sugen på att köpa den (eller någon annan av 1:100-modellerna) men jag skulle vilja se bättre bilder. Hur är kvaliteten på modellerna?

Trevlig, men SAS 747 är för gammal för att intressera mig... :) Är det ingen som köpt en A340 av SAS? Hur är kvaliteten jämfört med t.ex. PacMins modeller? Tillverkningsmetod? Tillverkare?

De som SAS selger på saswebshop.com er veldig fine. De er ikke helt i linje med PacMin (men da hadde de også vært MYE dyrere), men veldig gode. De lages i ganske tung resin, og lages av italienske Fratelli (som vel har vært hoff-leverandør til SAS i årevis). 1:200-modellene er i massiv resin, mens 1:100 er hule. Begge kommer i to deler - kropp og vinge, med elegang stand i metall og plast.

ja modellene på sas webshop er veldig fine, men ikke alle modellene der er sas, men selskaper som er medlem i sas groupen som : Spanair,blue1 og widerøe men det eies jo av sas. sas har også disse modellene på sas webshop.

Back