Originally posted by EB
La oss håpe på flere...![]()
Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by EB
La oss håpe på flere...![]()
Bilder? Nei! Flere fly,nei,ALLE flyene i flåten!![]()
Originally posted by TUC
En ting jeg lurer på ang. 319... Er det noen fare for at SAS atter en gang går på en smell á la 737-600? Altså at man får et fly som er like dyrt i drift, men som har et sterkt begrenset potensiale for inntjening? 319 er jo en pussig liten sak...
Originally posted by TUC
En ting jeg lurer på ang. 319... Er det noen fare for at SAS atter en gang går på en smell á la 737-600? Altså at man får et fly som er like dyrt i drift, men som har et sterkt begrenset potensiale for inntjening? 319 er jo en pussig liten sak...
Originally posted by Hurum
Dragedesignet trenger nok en oppgradering....ser jo veldig gammelt ut...så litt flikking må nok evt til.
Originally posted by Tommy777
Første flygning med passasjerer er den 31. august CPH-DUS SK1629 kl. 0815.
Fikk invitasjon fra SAS i dag, blir med på første turen!! wohoo!
Problemet er at jeg er booket på SK945 fra ARN kl. 1015, så de prøver å få meg over på SK943 i stedet for.
Lover bilder for sure!
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by Hurum
Dragedesignet trenger nok en oppgradering....ser jo veldig gammelt ut...så litt flikking må nok evt til.
Drageskjemaet foer Janne-stripene er rent og klassisk.
SAS sine 319 tar 141pax (før man "fjerner" B sete i biz), så de er ikke så små. Og de er litt større en MD-87 som de skal erstatte.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.