• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mavi Gök Airlines (MGA)

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Mavi Gök Airlines (MGA)

Nok et selskap som tilsynelatende er satt opp for å bringe solhungrige russere til Tyrkia. RETTELSE: Selskapet har visst eksistert en stund, men skal nå operere et par 77W.

En tidligere Cathay Pacific 77W er ferdig dekorert i en slags blanding av egne(?) farger og billboard-reklame for reiselivsportalen goturkiye.com:

VQBxK.jpg

https://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=11232

Last edited:
Re: Mavi Gök Airlines (MGA)

Begynner dukke opp endel av disse etterhvert. Ikke alle som nok får like lang levetid

Om jeg ikke tar helt feil, så ble den ene 77W grundig inspisert på en Flyprattur til Seattle i 2009.

Om jeg ikke tar helt feil, så ble den ene 77W grundig inspisert på en Flyprattur til Seattle i 2009.

Den hadde first flight uka før vi var der, så det tviler jeg på. Den var ute av hallen lenge før det.

Husker ikke hvilken maskin vi klatret på i 2009, men året før var det Deltas første LR.

Ser ut som de også har fått tak i 737-900ER fra Ukraina

Boeing 737 -94XER 36089 2928 TC-MGI Mavi Gôk Aviation delivery 29mar23 BEG-TAS, for paint ex UR-PSL

Back