Originally posted by Birger
Tja.
Er en tråd her om det samme.
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=12914
Originally posted by FBU 4EVER
Det er visst et 50-talls skjema som ligger til grunn her.Bare SAS på nacellene og delelinjen mellom grått og hvitt på skroget minner om 70-tallet.
Christian Valdemar? Han var da ingen viking,var han det?:question:
Originally posted by P.A. VIKING
Er ikke det et av de nyeste tilskuddene på det Danske Kongetreet ?
Originally posted by jikswoboB
Är alla SAS maskiner uppkallade efter kända vikingar som någon gång levt på riktigt?
Originally posted by P.A. VIKING
Er ikke det et av de nyeste tilskuddene på det Danske Kongetreet ?
Tänkte samma sak. Babyprinsen har antagligen fått ge namn åt OY-KBO.
Originally posted by zico77
Så kult! Detta va stiligt! Men, sidan eg ikkje har fulgt godt nok med, kva i all verden er vitsen med å ha ein heil mengde ulike lakkeringer??
SAS Braathens er eit selskap slått sammen med SAS og Braathens Safe? Eller er det SAS Norway og Braathens Safe? Nokre fly reiser rundt med "Braathens" på lakkeringnen, nokre med "SAS", og nokre med eit lite merke av "SAS" etterfulgt av "Braathens" og fargen på buken og maskinene varierer. Og endå til er det sikkert fleire varianter som ikkje er i min viten. Eg trudde det skulle vera EITT selskap, med EIN logo/lakkering som ikkje gav rom for forvirring?
Anyone?
Originally posted by JohnnyEagle
Hvorfor har den tysk registrering? er den bare midlertidig?
Ja,faktisk! De er det.En eneste gang de modifiserte litt på et vikingnavn var da "Huge Viking" ble overlevert.Skulle vært Hugin.Huge unnskyldte de seg med at det var en genitivsform av Hugin.
Christian Valdemar er noe helt nytt i SAS' navngiving.Når man ser på en del av de seneste vikingnavnene på 737,er det helt tydelig at de skraper bånn i bøtta og må finne på noe annet?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.