Sandnessjøen: Understell knakk

Re: Sandnessjøen: Understell knakk

Her er bilder og video hos Helgelands Blad

Mvh,

Litt påfallende hvor nøye man har vært med å fjerne tekst og "klistremerker" fra LN-WIF. Trodde den slags aktiviteter tilhørte en svunnen tid. Ble iallfall sagt så da SAS hadde malt over merkene på Gottrøra-flyet...

"Nautilus Survey" som kommer til Bodø med den, kommer vel inn ganske så snart vil jeg tro.

Noen som vet hvor de vil legge til kai i Bodø? Ute ved Langstranden eller nærmere der Hurtigruten legger til?

Ser ut til at de har lagt seg ved Langstranda. Er iallefall det jeg klarer å tolke ut fra Marinetraffic.

Har lagt seg ved Langstranda ja.

Attachments

• Screen shot 2010-10-13 at 10.51.33 AM.jpg
    Screen shot 2010-10-13 at 10.51.33 AM.jpg
    18.8 KB · Views: 1,553

Her er flyet kommet inn i hangaren:

Attachments

• Ln-Wif.jpg
    Ln-Wif.jpg
    78.6 KB · Views: 1,336

Litt av en operasjon for å få flyet vekk fra flyplassen. Så ikke billig ut!

Litt av en operasjon for å få flyet vekk fra flyplassen. Så ikke billig ut!

Nei, men flyene er verdifulle for WF. Vanskelig å få tak i erstatninger. Det var bra det gikk bra med vingen - så vidt jeg har hørt så får man ikke tak i nye vinger til 100-serien, så hadde den gått så hadde det blitt et fly i minus.

Nei, men flyene er verdifulle for WF. Vanskelig å få tak i erstatninger. Det var bra det gikk bra med vingen - så vidt jeg har hørt så får man ikke tak i nye vinger til 100-serien, så hadde den gått så hadde det blitt et fly i minus.

Hvor lang tid vil det gå på å få den flyvedyktig igjen?

Jeg tror det er snakk om bra utpå nyåret før den skal i produksjon igjen.

Jeg hørte noe snakk om månedsskiftet nov/des - men vet ikke hvor seriøst det var ...

Siste jeg hørte snakk om var mnd skifte mars/april, men det skal inn en ny maskin i mnd skifte nov/des, tror jeg.

FestiVal er nok nærmest. Mar/apr for WIF og jan for WIV.

Ser på wideroe.no at LN-WIF som fikk seg en hard landing for noen måneder siden, er tilbake i trafikk igjen fra i morgen av :)

Ser på wideroe.no at LN-WIF som fikk seg en hard landing for noen måneder siden, er tilbake i trafikk igjen fra i morgen av :)

Kom LN-WIF i trafik idag ? Någon som vet något om eventuella testflights ?

LN-WIF skulle flydd WF844 fra Bodø til Stokmarksnes i dag kl. 12:40, men den ble innstillt. Det samme ble den en-times testflighten WF9895 BOO-BOO kl. 09:00. LN-WIF skulle også fløyet fra Bodø til Stokmarknes for en halv time siden, men også den ble innstillt.

Alle disse informasjonene er hentet på wideroe.no

Back