Salg av flymodeller ombord

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Noen som veit om Norwegian selger denne modellen ombord på sine flygninger fra Malaga til Oslo? Om så er, noen som da veit prisen?

Attachments

• norwegian b737-300 180 right.JPG
    norwegian b737-300 180 right.JPG
    21.1 KB · Views: 151
Replying to Topic 'Salg av flymodeller ombord'

å, TROR de selger den ombord uansett jeg?

Er mulig jeg er for trøtt LN-REF, men mener prisen var 90 kr?

:wow:

Takk for svar, det var raskt levert..

Er trøtt og lei her også du... Går 1800 til 0600 vakta, og på toppen av det heile i natt så blei det å pinse klokka en time tilbake... Her lukter det overtid...

Hadde håpet å kjøpe to stykker på turen fra SVG til OSL i julen - men som flyvertinnen sier der ble det ikke mulighet for kjøp da det ikke er servering i det hele tatt. Bra tips om salg over skranke på OSL...:up:

Dem skal visst selge dem for 95kr på utenlandsruter og ca 110 kr på innenlands om jeg ikke husker feil.

TilHimmels, selger de Norwegianbamse like innenfor avgangshallen også ?. Min kone samler på slike og vi har maaange......

Hei,

Vi skal selge de ombord, bytter motiv på halen og det er Sonja Hennie som skal pryde 1/180 modellene og Tor Heyerdal som skal pryde 1/100 modellene. De er på vei i skrivende stund fra Hong Kong, vil nok ta en to til tre uker enda før de er framme. Men helt riktig som det blir sagt tidligere i tråden at vi selger de ved vårt bilettkontor på Osl. Ombord vil vi kun ha 1/180 modellen til salg.

Originally posted by BU662

Originally posted by TilHimmels

Vi selger den ombord på alle flygninger med servering..... MEN......

Saken er den at vi har ikke fått de lastet de siste uhm..... 7 månedene eller noe der omkring. Du kan jo spørre, men jeg tviler.

Gå til Norwegian's skranke på Gardermoen. (Avgangshallen, til venstre for sikkerhetskontrollen) Der har de disse modellflyene, også i større og bedre form :)

Hvis du ikke får tak i kan jeg låne deg min :up:

Opplevde det.

Spurte en C/A da jeg fløy DY tilbake fra OSL til SXF i desember. Jeg fikk en "desverre, DET har vi ikke omboard".

Kan man egentlig også kjöpe de store 1:100 modeller da de ankommer fra Hong Kong???

JA det kan du gjøre men kun ved vårt kundesenter på OSL. Med forbehold om tid vil de være tilgjengelig rundt den 10 februar.

hei

Kundesenteret på osl er det innenfor sikkerhetskontrollen
dvs er det en mulighet for å få kjøpt disse uten å skulle ut å fly ?

eller hvis det er noen som har en til salgs eller kan skaffe enten begge
eller en av dem og bor i oslo kjøper jeg dem gjerne litt over pris for bryderiet
kan slenge med ett par 1/400 mobeller også på kjøpet som jeg har dubletter av

kommer og henter dem eventuelt selv slik at det ikke skal være noe bryderi
hilsen sseas

Originally posted by sevenseas

hei

Kundesenteret på osl er det innenfor sikkerhetskontrollen
dvs er det en mulighet for å få kjøpt disse uten å skulle ut å fly ?

hilsen sseas

Kundesentert ligger ute ved innsjekk, mao du trenger ikke å passere sikkerhets sjekken.

tror jeg må ha meg en 1:100 modell - her på hyllen står det allerede 737 1:100-modeller fra SAS, SAS Braathens og Braathens og på kontoret står 1/72 (elle deromkring) Widerøes Q400 - må ha minst én modell fra hver arbeidsgiver..... hehe:nor

SÅ, da er konklusjonen den at dere selger på alle flygninger DY har servering, men fortiden har dere ingen modeller ombord?? Men ved Kundesentert på OSL kan man få kjøpt dei minste modellene nå, mens dei store kommer i februar?

Hei,

Hvis du får en time eller to til overs i Malaga så finnes det et lite flymuseum ved siden av GA-terminalen. Engelsktalende stab og gratis adgang.
De har blant annet et stort rom fullt av modeller som viser typer/selskaper som har vært der.

Eders
Knut Erik

No er det ikkje eg som skal heim fra Algeciras/Malaga dessverre, men den andre halvdelen av crewet... Eg må nok vere med opp til kølaholmen...

Men takk for tipset, det er notert og skal huske på det neste gang!

Forøvrig er det et lite flymodell museum i Malaga i Ålesund også, norsktalende og gratis adgang! :D :D :D

Jeg har en sånn plastikk-modell hvis du vil ha den :nor

Hva er prisen på 1:100 modellen? Lurer også på om det finnes Norwegian Pins til salgs!

Originally posted by LN-REF
Noen som veit om Norwegian selger denne modellen ombord på sine flygninger fra Malaga til Oslo?

Nå var det visst Sterling som fløy den ruta, så da var den saken grei...

Back