• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rykte: Ny rute ARN-USA lanseres 24.9

DL er iferd med aa sette sine 'nye' 757'er i trafikk (ex-TWA m/winglets) paa Europaruter fra JFK. ATL er for langt unna. Regn med flere annonseringer fra den kanten.

rykte och rykte: http://www.svd.se/dynamiskt/stockholm24/did_17132645.asp

"Ett av världens ledande flygbolag har bestämt sig för att börja flyga till Stockholm.

Det handlar om en flyglinje som ska gå nonstop mellan USA och Stockholm. Men vilket flygbolag och vilken destination det handlar om kommer att presenteras vid en pressträff på måndag, uppger Luftfartsverket."

Originally posted by Scanor

SK til LAX hadde passet meg helt ypperlig :D

Jeg tenkte jeg skulle holde kjeft, men skal man komme med noe som er helt rett og ikke henge seg ut med feil, så er det vel tryggest å kome med følgende innspill:

Jeg er sikker på at det ikke er noe med SAS. ;)

-A

røpes det i selve samme dag som ruten starter ??

men da blir litt tid å få samlet passasjer til ruten dersom ikke lansere en stund på forhånd sånt folk kan begynne å handle billet til ruten..

DL är nog hetaste tipset. 4 flygbolag till New York låter som för många!! Tror mer på ATL i så fall. US och AY har visserligen "bara" sommarlinjer, men nån gång blir det mer än va det finns underlag för. Hoppas hursomhelst att alla linjer överlever.

Originally posted by Herlov

Nok et slag i magen på SAS ..

Okay? Fordi noen starter opp en rute til USA fra STO er det et slag i magen. Da er det tydligvis et godt kundegrunnlag der borte da vel:exclamati

er ike det mange svenske studender i Boston ?? kanskje det er marked der... og eller kan det være atlanta.. siden det er suksess i københavnruten..

Back