Rygge Air Show 2009

Blir nok søndag på meg da. Må være i Grimstad søndag kveld, ingen som flyr fra Rygge til Kristiansand ?

Noen som vet hvor det er bra å stå på den sivile siden for å ta bilder? Tenkte å ta turen in på Lørdag og stå på andre siden Søndag for å ta bilder med sola i ryggen.

Kanskje jeg husker helt feil, men var det ikke en slik modell på Bodø i fjor også? Eller var det kanskje på Rygge i 2007? Mener ihvertfall at det har vært en F-35-modell innom Norge før...

Min gode kollega Erlend Larsen skal ha stand ved siden av Locheed Martin. Der selger han den rykende ferske boka (kom fra trykkeriet i dag - og jeg har fått et eksemplar allerede) F35 Lightning II.

Boka er absolutt å anbefale!

IMM

Bare en liten ting. De forumsmedlemene som tar turen innom... *kikke på klokka* ... idag eller imorgen, og som skulle kjenne igjen en kar fra Egersund, så må de bare prikke meg lett på skulderen og hilsen på :)

Gleder meg :)

Hadde planer om å dra i dag, men det blir i morgen i stedet. :) Tror jeg kommer til å være der ganske tidlig, 9-10 tiden. Må jo få med seg alt! :D

Dessuten er det 747 i morgen.. ;)

Da var man hjemme igjen. Hverken 747 fra Sundt eller 737-800 fra Norwegian kom. Litt skuffende.. Hadde jo håpet de kom da, men men. Alt i alt fornøyd med showet :)

Da var man hjemme igjen. Hverken 747 fra Sundt eller 737-800 fra Norwegian kom. Litt skuffende.. Hadde jo håpet de kom da, men men. Alt i alt fornøyd med showet :)

Regnet med at 747 ikke kom til å stikke innom, derfor dro jeg dit i går.
Sa de hvorfor?

Back