Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
747 "stod fast" i Malaysia ble vi fortalt på showet...![]()
De han ennå ikke kært hvordan å sette opp et brukbart flyprogram
En liten kurisøsitet; DC-6'en på Rygge ble levert fra fabrikken 24/11-1958, mens det militære tankflyet Boeing KC-135R'en som stod rett bak ble levert til USAF 24/6-59.
Det er altså bare et halvt år mellom dem, og tankflyet er teoretisk sett eldre enn foreldrene til noen av de som flyr det. Underveis har det fått skrog-forsterkninger og ny motortype. Boeing 707/C-135 kan godt være den flytypen i verden som det har vært flest forskjellige versjoner og varianter av; passasjerfly, fraktfly, etterretningsfly i en "million" varianter, overvåkningsfly, tankfly i en mengde varianter, presidentfly osv osv.
17805 275 31.08.337 58-0060 USAF 24.06.59 KC-A KC-T C reskinn 09.83, cvtd to KC-Q, reeng 03.05.94, 92ndARW, 909thARS 12.02 (arr unmarked 13.12.02)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.