• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rygge Air Show 2009

Blir nok søndag på meg da. Må være i Grimstad søndag kveld, ingen som flyr fra Rygge til Kristiansand ?

Noen som vet hvor det er bra å stå på den sivile siden for å ta bilder? Tenkte å ta turen in på Lørdag og stå på andre siden Søndag for å ta bilder med sola i ryggen.

Kanskje jeg husker helt feil, men var det ikke en slik modell på Bodø i fjor også? Eller var det kanskje på Rygge i 2007? Mener ihvertfall at det har vært en F-35-modell innom Norge før...

Min gode kollega Erlend Larsen skal ha stand ved siden av Locheed Martin. Der selger han den rykende ferske boka (kom fra trykkeriet i dag - og jeg har fått et eksemplar allerede) F35 Lightning II.

Boka er absolutt å anbefale!

IMM

Bare en liten ting. De forumsmedlemene som tar turen innom... *kikke på klokka* ... idag eller imorgen, og som skulle kjenne igjen en kar fra Egersund, så må de bare prikke meg lett på skulderen og hilsen på :)

Gleder meg :)

Hadde planer om å dra i dag, men det blir i morgen i stedet. :) Tror jeg kommer til å være der ganske tidlig, 9-10 tiden. Må jo få med seg alt! :D

Dessuten er det 747 i morgen.. ;)

Da var man hjemme igjen. Hverken 747 fra Sundt eller 737-800 fra Norwegian kom. Litt skuffende.. Hadde jo håpet de kom da, men men. Alt i alt fornøyd med showet :)

Da var man hjemme igjen. Hverken 747 fra Sundt eller 737-800 fra Norwegian kom. Litt skuffende.. Hadde jo håpet de kom da, men men. Alt i alt fornøyd med showet :)

Regnet med at 747 ikke kom til å stikke innom, derfor dro jeg dit i går.
Sa de hvorfor?

Back