Takk for unnsetning
Tenkte jeg skulle opplyse alle andre om enda litt mer fakta. De som tror Ryanair utelukkende flyr til A-plasser er litt ute å sykle

Vi har for øyeblikket ingen kategori C flyplasser vi opererer til verken som destination eller alternates. Til gjengjeld er godt over 80% av plassene vi flyr på kategori B. For vår del er forskjellen at alle kategori B plasser har en publisert briefing som en del av trip kit, mens A ikke har det. Av A plassene vi ofte flyr på inngår blant noen få andre; Berlin Schönefeld, Leipzig, Växjö, Torp og Malmø ... Jeg vet forøvrig ikke hvilke ideer spesielt én litt lengre opp i tråden synes å ha om at det tilsynelatende er umulig for andre enn SAS, Widerøe og Norwegian piloter å operere på norsk vinterføre eller under andre krevende forhold..? Londonderry, Toulon, Carcassone og Beziers... Det er ikke verdens best utstyrte og mest innholdsrike flyplasser, og det gjør ikke hverdagen mindre krevende i forhold til å fly til f.eks kategori A, Paris CDG.
Ingen i Ryanair har begrensning til å operere på kun kategori A, og alle innehar kvalifikasjonene og evnene til å fly til samtlige av de flyplasser vi i Ryanair opererer fra nå.
Det blir spennende å se hva som skjer, men my two cents er at Ryanair kan fange lowfare segmentet som ikke er avhengige av å reise sent eller tidlig, men er avhengige av å reise for en rimelig penge. Jeg tror ikke vi vil se Ryanair base på OSL, men jeg tror vi kan komme til å se kreative W slynger midt på dagen som har stopp på OSL
Er det noen som har en vettug liste over de større kategori C plassene vi har her i Norge? Kortbaneplassene er ikke av interesse siden vi ikke får landet 737'ene våre der allikevel.