LN-MOW Flyklapper Medlem Yesterday at 20:00 #41 B747-8 said: Er den på OSL i dag? Hva er GA-terminalen? Click to expand... Ja, den overnatter på OSL, ved GA-terminalen - som er den gamle terminalbygningen på vestsiden. Den var hovedsaklig charterterminal inntil Fornebu stengte.
B747-8 said: Er den på OSL i dag? Hva er GA-terminalen? Click to expand... Ja, den overnatter på OSL, ved GA-terminalen - som er den gamle terminalbygningen på vestsiden. Den var hovedsaklig charterterminal inntil Fornebu stengte.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem Yesterday at 20:12 #42 LN-MOW said: ... ved GA-terminalen - som er den gamle terminalbygningen på vestsiden. Den var hovedsaklig charterterminal inntil Fornebu stengte. Click to expand... Takk for info. Og hva brukes den til i dag?
LN-MOW said: ... ved GA-terminalen - som er den gamle terminalbygningen på vestsiden. Den var hovedsaklig charterterminal inntil Fornebu stengte. Click to expand... Takk for info. Og hva brukes den til i dag?
LN-MOW Flyklapper Medlem Yesterday at 20:17 #43 B747-8 said: Takk for info. Og hva brukes den til i dag? Click to expand... General Aviation - biz-trafikk og annen privat aktivitet.
B747-8 said: Takk for info. Og hva brukes den til i dag? Click to expand... General Aviation - biz-trafikk og annen privat aktivitet.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem Yesterday at 20:22 #44 LN-MOW said: General Aviation - biz-trafikk og annen privat aktivitet. Click to expand... Ja, jeg fant det ut nå. GA-terminalen er der "Access Oslo" og "Sundt Air Executive Handling" er. Da skulle sikkert de i PLAY snakke med Sundt
LN-MOW said: General Aviation - biz-trafikk og annen privat aktivitet. Click to expand... Ja, jeg fant det ut nå. GA-terminalen er der "Access Oslo" og "Sundt Air Executive Handling" er. Da skulle sikkert de i PLAY snakke med Sundt
Discus Galley Slave Medlem Today at 12:52 #45 B747-8 said: Ja, jeg fant det ut nå. GA-terminalen er der "Access Oslo" og "Sundt Air Executive Handling" er. Da skulle sikkert de i PLAY snakke med Sundt Click to expand... Nei sikkert ikke. Den delen av flyplassen brukes til parkering av privatfly, som Play nå kan sies å være.
B747-8 said: Ja, jeg fant det ut nå. GA-terminalen er der "Access Oslo" og "Sundt Air Executive Handling" er. Da skulle sikkert de i PLAY snakke med Sundt Click to expand... Nei sikkert ikke. Den delen av flyplassen brukes til parkering av privatfly, som Play nå kan sies å være.