Må jo ikke ha base for å overnatte
Jeg tror ikke Ryanair har tenkt å bruke penger på overnatting for sine ansatte hvis de kan unngå det.
Må jo ikke ha base for å overnatte
Ser første avgangene allerede er utsolgt. Det gikk fort...
Jeg tror ikke Ryanair har tenkt å bruke penger på overnatting for sine ansatte hvis de kan unngå det.
FR 1393 fra OSL 07:45 , den overnatter vel ?
Kommer RYR til å kreve remote parking med buss på Gardermoen, slik de har gjort andre steder? #737medtrapp
FR har airbridge bland annat på Barcelona EL Prat.Kommer RYR til å kreve remote parking med buss på Gardermoen, slik de har gjort andre steder? #737medtrapp
Blir det da parkering med bro, eller uteparkering ... ?
Det får store Lufthansa til å se rødt. De mener samme regler bør gjelde for alle selskap, men ønsker samtidig konkurransen velkommen.
Men det interesante her er vel om den totale trafikken fra Østlandet til London går opp. Det er jo noen avganger fra Rygge som har gått ned med 100%Trafikken fra OSL til UK er opp 25% i november, stort sett pga Ryanair.
Litauen er opp 139% forresten.
Så man ser at Ryanair skaper vekst i antall passasjerer, samtidig som yielden da går ned for alle, selv om flyene til konkurrentene er like fulle
Efter den nye passager afgift i Norge, havde jeg troet , at de trak sig helt ud af Norge i protest....Det gør de så ikke, hvilket jo så må betyde at afgiften ikke var det store problem for Ryanair...Så hvorfor lukke Rygge ?
Hilsen Ole
Efter den nye passager afgift i Norge, havde jeg troet , at de trak sig helt ud af Norge i protest....Det gør de så ikke, hvilket jo så må betyde at afgiften ikke var det store problem for Ryanair...Så hvorfor lukke Rygge ?
Hilsen Ole
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.