Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Merkelig at de kjører på med tre daglige til London fra OSL hvor kapasiteten dit allerede er stor. Enda merkeligere er det at de ikke tar med noen Syden-ruter til OSL. ALC, AGP og LPA i alle fall. Regner med de er bankers å havne på TRF i alle fall.
Flau forestilling. Media som mikrofonstativ for Ryanair. Ikke et eneste virkelig kritisk spørsmål. Plankejournalistikk på sitt verste. :headbang
Merkelig at de kjører på med tre daglige til London fra OSL hvor kapasiteten dit allerede er stor. Enda merkeligere er det at de ikke tar med noen Syden-ruter til OSL. ALC, AGP og LPA i alle fall. Regner med de er bankers å havne på TRF i alle fall.
Flau forestilling. Media som mikrofonstativ for Ryanair. Ikke et eneste virkelig kritisk spørsmål. Plankejournalistikk på sitt verste.
Noen som vet hvem som får handling på OSL?
Menzies har kontrakt fra før så regner med de ønsker å videreføre den. SAS ønsker i utgangspunktet ikke at SGH har handling av FR.
Må si at jeg er overrasket over at siste fly går fra STN 16:55, burde det ikke vært noe seinere?
Uten å evt. stasjonere et basefly på OSL, så må vel helst flyet rekke tilbake til STN også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.