Ryanair til OSL

FR 1393 fra OSL 07:45 , den overnatter vel ?



Nei, den lander 07:20 fra Vilnius. Avgang fra VNO 06:20 lokaltid (05:20 norsk tid, så tipper den ofte vil lande før tiden)
Dette flyet flyr VNO-OSL-STN-OSL-VNO ut fra VNO basen, mens de to senere STN flightene opereres T/R ut fra STN basen
 
Kommer RYR til å kreve remote parking med buss på Gardermoen, slik de har gjort andre steder? #737medtrapp
 
Kommer RYR til å kreve remote parking med buss på Gardermoen, slik de har gjort andre steder? #737medtrapp

Naa er det vel fortiden mange avganger som daglig maa bruke remote med buss saa det er nok ikke vanskelig aa faa lov, men om RYR faar noen Rabatt er vel et mer vanskelig spoersmaal som nok vil maatte gi andre operatorere som ender med remote og buss amme rabatt.
 
Gamle Gate 19 må vel i så fall være ideel for Ryanair, men det krever kanskje litt mer enn fire fly om dagen før OSL evt. "gidder" å gjøre om den piren til en utenlandspir?
 
Blir det da parkering med bro, eller uteparkering ... ?

Wild guess - tipper de får ta til takke med den gate/plass de får tildelt ved enhver anledning. Ryanair er vel interessert i remote-plasser for å kunne bruke dør bak og ha raskere turnaround? Det fikser man jo normalt elegant på OSL selv om man står på gate med bru, og det vil nok være kjappere også.
 
Samme avgifter om det er parkering på stand med bro eller remote og buss.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trafikken fra OSL til UK er opp 25% i november, stort sett pga Ryanair.

Litauen er opp 139% forresten.

Så man ser at Ryanair skaper vekst i antall passasjerer, samtidig som yielden da går ned for alle, selv om flyene til konkurrentene er like fulle
 
Trafikken fra OSL til UK er opp 25% i november, stort sett pga Ryanair.

Litauen er opp 139% forresten.

Så man ser at Ryanair skaper vekst i antall passasjerer, samtidig som yielden da går ned for alle, selv om flyene til konkurrentene er like fulle
Men det interesante her er vel om den totale trafikken fra Østlandet til London går opp. Det er jo noen avganger fra Rygge som har gått ned med 100%
Med Ryanairs stop på Rygge så har jo en rekke destinasjoner blitt borte, dermed har de som tar en storby tur færre steder å velge i. Når det i tillegg er priskrig på London så velger mange å reise dit.
 
Efter den nye passager afgift i Norge, havde jeg troet , at de trak sig helt ud af Norge i protest....Det gør de så ikke, hvilket jo så må betyde at afgiften ikke var det store problem for Ryanair...Så hvorfor lukke Rygge ?
Hilsen Ole
 
Efter den nye passager afgift i Norge, havde jeg troet , at de trak sig helt ud af Norge i protest....Det gør de så ikke, hvilket jo så må betyde at afgiften ikke var det store problem for Ryanair...Så hvorfor lukke Rygge ?
Hilsen Ole

Ryktene går på at det egentlig var en personalsak om at de som var ansatt på Rygge basen var ansatte i Norge og lå under Norsk Arbeidsmiljølov.
 
Efter den nye passager afgift i Norge, havde jeg troet , at de trak sig helt ud af Norge i protest....Det gør de så ikke, hvilket jo så må betyde at afgiften ikke var det store problem for Ryanair...Så hvorfor lukke Rygge ?
Hilsen Ole

FR ut av Rygge hadde ikke noe med pax avgiften å gjøre. De skulle flytte til OSL før eller siden uansett, noe FR gjør over hele Europa - flytte fra billigflyplasser i utkanten til hovedflyplassene. De brukte bare avgiften som en unskyldning og håp om at avgiften skulle fjernes da FR sammen med alle andre selskaper er i mot den.
 
Back
Top