sk931
ScanFlyer Rusty
Er der nogen her der har mistet deres bagage efter en flyvning med Ryanair ??
----
Jeg mener nu betaler kunderne jo for at få deres bagage med flyet(dkk 174,-)
pr. stk, tror jeg nok det er....har man så ikke et vist krav på, at den så også
kommer med flyet ??
Men hvis nu din bagage ikke er med når du lander ???? har man så ikke et krav på at få de penge tilbage ????...nå nej..FR skal jo også have betaling for at transportere bagagen fra det sted de nu har sendt den hen og tilbage til passagerens destination...
oplevede nylig et tilfælde, hvor en pax kom med til AAR og forlangte at få sine
penge tilbage for indchecket bagage(bagagen var ikke med samme fly) ....Det kunne AAR handling jo ikke gøre, og så kommer kunden over til SGS handling og nærmest overfalder en af mine kolleger, med krav om at når de ikke vil hjælpe til på den ene side af gang, ja så skal man altså gøre det hos et helt andet handling selskab..Kunden forlangte at vi , altså SGS, ringede til STN og bad dem om straks !!! at sende bagagen til AAR....Vi forsøgte stille og roligt at forklare gæsten, som var anden etnisk oprindelse end dansk, at det kunne vi ikke..Vi henviste kunden til AAR handling, men de kunne ikke trænge igennem til kunden...De ville hellere end gerne hjælpe til, men magtede ikke at få hul igennem til passageren. Så blev SGS igen involveret, og kunden var nu så vred at vores medarbejder blev bange for ham...Tilfældigt var politiet stadig i lufthavnen og de "hjalp" kunden til at forstå, at kan ikke kunne opføre sig på denne måde..
Men kort og godt, FR har vel samme forpligtelser til at skaffe bagagen frem som alle andre fly selskaber, eller hyr ???
hilsen
ole
----
Jeg mener nu betaler kunderne jo for at få deres bagage med flyet(dkk 174,-)
pr. stk, tror jeg nok det er....har man så ikke et vist krav på, at den så også
kommer med flyet ??
Men hvis nu din bagage ikke er med når du lander ???? har man så ikke et krav på at få de penge tilbage ????...nå nej..FR skal jo også have betaling for at transportere bagagen fra det sted de nu har sendt den hen og tilbage til passagerens destination...
oplevede nylig et tilfælde, hvor en pax kom med til AAR og forlangte at få sine
penge tilbage for indchecket bagage(bagagen var ikke med samme fly) ....Det kunne AAR handling jo ikke gøre, og så kommer kunden over til SGS handling og nærmest overfalder en af mine kolleger, med krav om at når de ikke vil hjælpe til på den ene side af gang, ja så skal man altså gøre det hos et helt andet handling selskab..Kunden forlangte at vi , altså SGS, ringede til STN og bad dem om straks !!! at sende bagagen til AAR....Vi forsøgte stille og roligt at forklare gæsten, som var anden etnisk oprindelse end dansk, at det kunne vi ikke..Vi henviste kunden til AAR handling, men de kunne ikke trænge igennem til kunden...De ville hellere end gerne hjælpe til, men magtede ikke at få hul igennem til passageren. Så blev SGS igen involveret, og kunden var nu så vred at vores medarbejder blev bange for ham...Tilfældigt var politiet stadig i lufthavnen og de "hjalp" kunden til at forstå, at kan ikke kunne opføre sig på denne måde..
Men kort og godt, FR har vel samme forpligtelser til at skaffe bagagen frem som alle andre fly selskaber, eller hyr ???
hilsen
ole