LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Med en gang Ryanair nevnes, så er det som å si at det er hår i suppa for enkelte. Har aldri helt forstått denne aversjonen som er overfor Ryanair. Rett nok er innemiljøet i kabinen pyton - både farger og fe - men man kommer da fra A til B rett billig og dessuten på eller helst før rutetiden. Med dagens annonsering åpner denne muligheten seg for meg (som et avbrekk i sommerferien på Karmøy).
For meg så kan resultatet bli seks nye flyplasser i UK, men ingen nye flyselskap eller flytyper. Det det derimot kan bli er det korteste hoppet i regulær flytrafikk mellom Westray og Papa Westray. Hvis det passer seg som er det også muligheter for flere flyplasser både på Orkenøyene og på Shetland. Med den rutetiden som Ryanair har fra HAU, så passer det perfekt for å kunne inkludere et besøk på East Fortune første dagen.
Nå kan de av dere som hater Ryanair fortsette

For meg så kan resultatet bli seks nye flyplasser i UK, men ingen nye flyselskap eller flytyper. Det det derimot kan bli er det korteste hoppet i regulær flytrafikk mellom Westray og Papa Westray. Hvis det passer seg som er det også muligheter for flere flyplasser både på Orkenøyene og på Shetland. Med den rutetiden som Ryanair har fra HAU, så passer det perfekt for å kunne inkludere et besøk på East Fortune første dagen.
Nå kan de av dere som hater Ryanair fortsette