Ryanair Nyheter fra Haugesund

Med en gang Ryanair nevnes, så er det som å si at det er hår i suppa for enkelte. Har aldri helt forstått denne aversjonen som er overfor Ryanair. Rett nok er innemiljøet i kabinen pyton - både farger og fe - men man kommer da fra A til B rett billig og dessuten på eller helst før rutetiden. Med dagens annonsering åpner denne muligheten seg for meg (som et avbrekk i sommerferien på Karmøy).

A_summer_trip.jpg

For meg så kan resultatet bli seks nye flyplasser i UK, men ingen nye flyselskap eller flytyper. Det det derimot kan bli er det korteste hoppet i regulær flytrafikk mellom Westray og Papa Westray. Hvis det passer seg som er det også muligheter for flere flyplasser både på Orkenøyene og på Shetland. Med den rutetiden som Ryanair har fra HAU, så passer det perfekt for å kunne inkludere et besøk på East Fortune første dagen.

Nå kan de av dere som hater Ryanair fortsette :)

Kurt!
Konkurrerer du med han platedirektøren (Tylden?) i antall flyplasser osv. Mener jeg så på TV at han var fly-gal og tok en tur lignende din for å øke "samlingen"!

BF:cool2

Og der stod det

"An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwishen,
an die Bank und auf die Tischen.
Ich weiss, du weisst, wir wissen"
Du veit det holdt til påske men ikke til St. Hans,
Da strøyk jeg med glans,
på "An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwishen"

Da får vi håpe at Bremen også fortsetter til over St. Hans i 2010 :)

PS Hvis det er noen som lurer på hvem som står bak teksten ovenfor, så holder han til på Skarnes og har slike hobbier som modellfly, bilbane og hagegolf, og så var han vel opphavet til begrepet "kjekt å ha".

Kurt!
Konkurrerer du med han platedirektøren (Tylden?) i antall flyplasser osv. Mener jeg så på TV at han var fly-gal og tok en tur lignende din for å øke "samlingen"!

BF:cool2

Om jeg konkurrerer med Tylden tviler jeg på, men jeg har helt klart et mål om å fly til eller fra alle flyplasser i UK med øyer med persontrafikk. Nå har jeg 24 flyplassser og det står igjen rundt 50. I løpet av august vil dette tallet øke med tre flere (LTN, SND, JER). Den rundløypa vist ovenfor er også revidert, og det er mulig at det blir samtlige rundt Orkenøyene og Shetland, mens Outer Hebredies må vente til en annen gang.

Back