Ryanair med nye ruter fra OSL

C130

ScanFlyer Gold
Ryanair vil starte opp 8 nye ruter fra Gardermoen fra slutten av mars, blant annet til CPH og ARN.
Fra Flysmart 24:
Det irske lavprisselskapet Ryanair har overrasket luftfarten i Skandinavia med en kraftig satsing på ferie- og fritidsruter i Sverige og Danmark. Flyanalytikere har varslet litt av et blodbad som følge av at selskapet pøser på med nye ruter i de to markedene, til ekstremt lave priser.

Nå flyttes denne priskrigen også over til Norges hovedflyplass. Det viser ruteplaner som selskapet arbeider med, og som flysmart24 nå kan avsløre.
https://flysmart24.no/2021/11/16/vil-starte-atte-nye-ruter-fra-oslo-kan-gi-tidenes-priskrig/

Re: Ryanair med nye ruter fra OSL !

Legg merke til at det foreløpig er snakk om at de har søkt om slots, som de riktignok trolig får, men det er ikke noen automatikk at de faktisk vil bli brukt, eller brukt til andre ruter.

Det er nok av eksempler hvor selskaper har valgt å ikke bruke slots de har fått, og de slenger ut søknader i alle retninger for å se hva de får

Kom HID!

Lad Norwegian dø og Ryanair blive!
SAS Overlever uanset.

Så mangler vi CPH-Aalborg og CPH-ARN!

Interessant å se hvor mye hat dere dansker og svensker her inne har mot Norwegian... Eller er det kanskje bare misunnelse over at dere aldri har fått til et eget selskap med mer enn et par store fly før det har gått konk?:p

Uansett så håper jeg ikke de får for stort fotfeste på OSL og ellers i Skandinavia, denne formen for arbeidsliv ønsker jeg meg ikke!!

De kunne holdt seg på Torp synes jeg...

Jag tror inte Ryanair kommer öppna någon bas på OSL.
Det nog turnarounds och W slingningar på OSL från andra Ryanair baser i andra länder

Interessant å se hvor mye hat dere dansker og svensker her inne har mot Norwegian... Eller er det kanskje bare misunnelse over at dere aldri har fått til et eget selskap med mer enn et par store fly før det har gått konk?:p

Uansett så håper jeg ikke de får for stort fotfeste på OSL og ellers i Skandinavia, denne formen for arbeidsliv ønsker jeg meg ikke!!

De kunne holdt seg på Torp synes jeg...

Den skandinaviske model er DØD, den har LÆNGE været død, man tjener ikke penge på griske ansatte, hvordan går det i SAS? Personale der ingengang vil gå ned i løn for at deres arbejdsplads bliver reddet, WUHU flot hurra.

Det set i mange lande allerede...... det vil OGSÅ ske på et tidspunkt med SAS hvis ikke de ansatte får nosser og går ned i løn for at redde skuden.....

Den skandinaviske model er DØD, den har LÆNGE været død, man tjener ikke penge på griske ansatte, hvordan går det i SAS? Personale der ingengang vil gå ned i løn for at deres arbejdsplads bliver reddet, WUHU flot hurra.

Det set i mange lande allerede...... det vil OGSÅ ske på et tidspunkt med SAS hvis ikke de ansatte får nosser og går ned i løn for at redde skuden.....

Du har en morsom oppfatning av realiteten som virker farget av Jacob Pedersen og andre «flyeksperter..»

*** MOD ***

Ber om at vi holder oss til tema om oppstart av nye ruter

Og det som omhandler FR noe omstridte måte å drive butikk på, det diskuteres
i dertil egnet tråd

Learjet

*** MOD ***

Back