Og nå er departure satt til 23:00 local fra Newcastle (flight nr. RYR91X). Skal ikke forundre meg om at det er EI-DLT som kommer inn fra Dublin akkurat nå som forsøker på ny over Nordsjøen (med andre ord ser det ut til å være en dekomprimering og maskeutløsing som kan være årsaken til returen for EI-ENI).
kan jo tenkes at dem var fri (evt utsolgt) for Ryanair-crew i NCL da, og derfor flyr dem inn fra DUB med et fly.
Står det ikke her at de skal bytte fly, eller må jeg pusse brillene litt i natt?![]()
Står det ikke her at de skal bytte fly, eller må jeg pusse brillene litt i natt?![]()
I stand correctedSer ut som om EI-DLT, har tatt av fra EGNT med kurs for Norge, som RYR91X, ihvertfall.
Isåfall har jeg fått feil info , og da beklager jeg.
Men litt rart at de da må sende "nytt" fly til Ncl....
Ser ut som om EI-DLT, har tatt av fra EGNT med kurs for Norge, som RYR91X, ihvertfall.
igrunnen ikke.. er bare KGL som mener (evt ikke er forundret over) det![]()
Ser ut til at LN-KGL har kontroll på sine saker.... Dårlig unnskyldning fra Ryanair om sjuk pilot, for å skjule flyfeil? Gleder meg til å høre hva som blir "den offisielle" årsaken![]()
Fra hva en passasjer uttaler, høres det ikke ut som noe flybytte.
Fra linken min tidligere: – Vi sitter fortsatt i flyet i Newcastlete og venter på ny kaptein. Det er god stemning på flyet, sa Kapstad like før 22.30 søndag kveld.
Ny rekord for passasjerservice? Næhhh jeg tror ikke det. Men om man tror på alt man hører, og legger dårligviljen til så...
Jeg har bare jobbet med dette i 13 år så du slår meg
Og 13 av disse har jeg jobbet med Ryanair (ikke for).
Om tv 2 quoter riktig såHar Ryanair uttalt seg om en sjuk pilot?
Paal Yngvar Kapstad fra Porsgrunn er blant nordmennene som var om bord i flyet. Han sier passasjerene fikk beskjed om at flyet måtte snu, på grunn av at kapteinen hadde blitt syk.
medical diversion to newcastle airport eta 21:55
Og da er også EI-ENI på vei til Dublin - kanskje Nettavisen ikke var helt på jordet denne gang? Trykket ombord i en 738 som flyr på FL er vel tilsvarende 8 000 fot, og det er litt lite for en person med hjerteproblemer. Det var vel kanskje derfor 2P valgte å gå ned så lavt over Nordsjøen?
Og da er også EI-ENI på vei til Dublin - kanskje Nettavisen ikke var helt på jordet denne gang? Trykket ombord i en 738 som flyr på FL er vel tilsvarende 8 000 fot, og det er litt lite for en person med hjerteproblemer. Det var vel kanskje derfor 2P valgte å gå ned så lavt over Nordsjøen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.