Re: Ryanair med problem ikväl
Vi som jobber i flyselskap vet innerlig godt at det ofte ikke er så enkelt som det ser ut til. Det kan være seg at flyet skal inn til sjekk/service eller annet som vi ikke vet om. Sånn er det, både i Ryanair og i andre selskap.
Jeg vet ikke hvor mange ganger det har hendt at vi har hatt to fly, men ikke fått lov til å bytte de om, til tross for at de er av samme type.
Det enkleste er ofte det beste, men det er ikke alltid det lar seg gjennomføre.
Poenget mitt (som beklageligvis ikke kom godt nok frem) var at jeg syntes det var rart at de måtte bytte fly i ncl , når det vitterlig er enkelre å bare bytte capt.
Jeg håper for din del at du ser det er enklere å flytte en pilot over fra ett fly til ett annet , enn å flytte x antall pax og bagg !!!
Vi som jobber i flyselskap vet innerlig godt at det ofte ikke er så enkelt som det ser ut til. Det kan være seg at flyet skal inn til sjekk/service eller annet som vi ikke vet om. Sånn er det, både i Ryanair og i andre selskap.
Jeg vet ikke hvor mange ganger det har hendt at vi har hatt to fly, men ikke fått lov til å bytte de om, til tross for at de er av samme type.
Det enkleste er ofte det beste, men det er ikke alltid det lar seg gjennomføre.