Ryanair med problem ikväl

Status
Not open for further replies.
Re: Ryanair med problem ikväl

kan jo tenkes at dem var fri (evt utsolgt) for Ryanair-crew i NCL da, og derfor flyr dem inn fra DUB med et fly.

Og nå er departure satt til 23:00 local fra Newcastle (flight nr. RYR91X). Skal ikke forundre meg om at det er EI-DLT som kommer inn fra Dublin akkurat nå som forsøker på ny over Nordsjøen (med andre ord ser det ut til å være en dekomprimering og maskeutløsing som kan være årsaken til returen for EI-ENI).

Står det ikke her at de skal bytte fly, eller må jeg pusse brillene litt i natt? :p

kan jo tenkes at dem var fri (evt utsolgt) for Ryanair-crew i NCL da, og derfor flyr dem inn fra DUB med et fly.

Det kan jo godt være , men da har jo Ryanair satt ny rekord i det å være serviceminded overfor pax , og da kudos til de :)

Står det ikke her at de skal bytte fly, eller må jeg pusse brillene litt i natt? :p

igrunnen ikke.. er bare KGL som mener (evt ikke er forundret over) det ;)

Last edited:

Ser ut som om EI-DLT, har tatt av fra EGNT med kurs for Norge, som RYR91X, ihvertfall.

Attachments

• EI-DLT_20100109_0030.jpg
    EI-DLT_20100109_0030.jpg
    71.6 KB · Views: 259

Isåfall har jeg fått feil info , og da beklager jeg.
Men litt rart at de da må sende "nytt" fly til Ncl....

De har jo bytta fly , så info'n du har stemmer den.
Er EI-DLT som går nå og EI-ENI som var satt opp på første flight.

Fra hva en passasjer uttaler, høres det ikke ut som noe flybytte.
Fra linken min tidligere: – Vi sitter fortsatt i flyet i Newcastlete og venter på ny kaptein. Det er god stemning på flyet, sa Kapstad like før 22.30 søndag kveld.

Ny rekord for passasjerservice? Næhhh jeg tror ikke det. Men om man tror på alt man hører, og legger dårligviljen til så...
Jeg har bare jobbet med dette i 13 år så du slår meg ;)
Og 13 av disse har jeg jobbet med Ryanair (ikke for).

igrunnen ikke.. er bare KGL som mener (evt ikke er forundret over) det ;)

Ser ut til at LN-KGL har kontroll på sine saker.... Dårlig unnskyldning fra Ryanair om sjuk pilot, for å skjule flyfeil? Gleder meg til å høre hva som blir "den offisielle" årsaken :)

Ser ut til at LN-KGL har kontroll på sine saker.... Dårlig unnskyldning fra Ryanair om sjuk pilot, for å skjule flyfeil? Gleder meg til å høre hva som blir "den offisielle" årsaken :)

Har Ryanair uttalt seg om en sjuk pilot?

Og da hadde undertegnede rett i sine antagelser - det var flyet som er sykt. På NCL står det nå på gate 16 noen slukørede fremdeles som skulle egentlig til DUB med FR177, men så er (mange flere) norske som skal på jobb mandags morgen mye viktigere for Ryanair enn noen fattige irer som ville hjem.

Fra hva en passasjer uttaler, høres det ikke ut som noe flybytte.
Fra linken min tidligere: – Vi sitter fortsatt i flyet i Newcastlete og venter på ny kaptein. Det er god stemning på flyet, sa Kapstad like før 22.30 søndag kveld.

Ny rekord for passasjerservice? Næhhh jeg tror ikke det. Men om man tror på alt man hører, og legger dårligviljen til så...
Jeg har bare jobbet med dette i 13 år så du slår meg ;)
Og 13 av disse har jeg jobbet med Ryanair (ikke for).

Ikke så mye dårligvilje her , men har ikke hørt om at de har gjort slikt ved tidligere hendelser, men men :P

Vi kan vel slå oss til ro med at en skal ta det en leser på nettavisene med en klype salt ;)

På Nettavisen sa han at det var pga sykdom, men som folk sier her inne; Nettaviser/nett tv inneholder mye rare fakta feil .

Og da er også EI-ENI på vei til Dublin - kanskje Nettavisen ikke var helt på jordet denne gang? Trykket ombord i en 738 som flyr på FL er vel tilsvarende 8 000 fot, og det er litt lite for en person med hjerteproblemer. Det var vel kanskje derfor 2P valgte å gå ned så lavt over Nordsjøen?

Og da er også EI-ENI på vei til Dublin - kanskje Nettavisen ikke var helt på jordet denne gang? Trykket ombord i en 738 som flyr på FL er vel tilsvarende 8 000 fot, og det er litt lite for en person med hjerteproblemer. Det var vel kanskje derfor 2P valgte å gå ned så lavt over Nordsjøen?

Kanskje han/henne piloten trengte litt heart (de)compression :P

Sorry klarte ikke å la vær :D

Da kan vi konkludere med at ingen fly var syke da?

Status
Not open for further replies.
Back