Ryanair legger ned Rygge-Skavsta

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ryanair legger ned ruten mellom Rygge og Skavsta. Selskapet åpnet ruten med 14 ukentlige avganger i oktober, men etter noen måneder ble antallet avganger halvert. 30. juni forsvinner ruten helt.

Dette kan vel neppe overaske noen, selv om FR på sedvanlig vis kom meg lystløgnen "Bookingtallene er kjempe gode" da ruten ble lansert

og næste FR rute som næsten helt sikkert også bliver cuttet er den til AAR...det er mit gæt...Den er væk igen senest med udgangen oktober
Hilsen
Ole

og næste FR rute som næsten helt sikkert også bliver cuttet er den til AAR...det er mit gæt...Den er væk igen senest med udgangen oktober
Hilsen
Ole

Det tror jeg også du har ret i. Rygge-Skavsta var meget forudsigeligt - og der er vel ikke nogen der ikke havde ventet på at det skulle ske.

Har, som Ole, også meget svært ved at se RYG-AAR skulle være rentabel.

Jo anden gang at Ryanair trækker sig fra Stockholm - Oslo. De har ellers tidligere sagt, at de vil kæmpe mod SAS på den nordiske triangel, men ser ikke ud til, at det går helt sådan.

Første gang de trak sig, konkluderede de, at skulle man vinde i dette marked, skulle der flere daglige afgange til.

Lars

Det var jo ingen bombe. Hvem gidder vel dra til Rygfe og Skavsta når man kan fly til gode priser med SK og DY OSL-ARN

Det var jo forsøket verdt.

Men forsøket ble jo allerede gjort fra Torp tidligere, og da synes jeg det var rart de hadde slik tro på at det skulle gå fra Rygge.

Det var jo forsøket verdt.

Men forsøket ble jo allerede gjort fra Torp tidligere, og da synes jeg det var rart de hadde slik tro på at det skulle gå fra Rygge.

Heller ikke WF fikk butikk ut av TRF-ARN så markedet fra områdene sør for OSL er nok vanskelige når det gjelder en rute til STO.

Back