Ryanair fjerner to toaletter, sitter igjen med ett!

:headbang:headbang:headbang Hvor ofte er egentlig MOL ute i pressen med allverdens idiotiske forslag? Begynner å bli meget lei...:angry:

:headbang:headbang:headbang Hvor ofte er egentlig MOL ute i pressen med allverdens idiotiske forslag? Begynner å bli meget lei...:angry:

Nå er det ikke MOl som bør kritiseres, det er utelukkende pressen, som er dum nok til å bite på hver bidige gang. Og Ryanair nyter nok en gang mer PR og ler hele veien til banken.

Mere PR til MR MOL....
Men forstår at han har søkt boeing om dette, ligger en tråd på småprat der det er nevnt.

Nå er det ikke MOl som bør kritiseres, det er utelukkende pressen, som er dum nok til å bite på hver bidige gang. Og Ryanair nyter nok en gang mer PR og ler hele veien til banken.

Du har et poeng der, men det er allikevel irriterende :angry:

Hvorfor gidder du da å lese eller kommentere disse utspillene? :)

Mannen er fantastisk til å skape blest rundt selskapet sitt!

Budskapet er altså at Ryanair vil fjerne toalettene ombord.

Kan ikke forstå at det er god reklame men det får være hva det vil.

Men det er kanskje like greit, sist jeg var ombord i et Ryanair fly var det så grisete og møkkete på toalettet at det er bra at de fjerner de så det blir mindre å holde rent.

Last edited:
Drit i at dette er FR som driver med sitt vanlige spill..

Hvordan er reglene, hvor mange personer er det per CC??
Kan de klare seg med like mange CCer, med seks ekstra passasjerer??

Drit i at dette er FR som driver med sitt vanlige spill..

Hvordan er reglene, hvor mange personer er det per CC??
Kan de klare seg med like mange CCer, med seks ekstra passasjerer??
Og hvordan er reglene med antall pax og nødutganger?

B738 er godkjent for maks 189 PAX/seter, ikke flere. Så de kan pelle ut så mange dasser de vil men det får fortsatt ikke lov til å ha mer enn 189 seter.

B738 er godkjent for maks 189 PAX/seter, ikke flere. Så de kan pelle ut så mange dasser de vil men det får fortsatt ikke lov til å ha mer enn 189 seter.

Men artikkelen det linkes til i første innlegget forteller at O'Leary ønsker å endre sertifiseringen. Jeg går ut fra at det innebærer at han ønsker at max-tallet for pax økes?

Nå er det ikke MOl som bør kritiseres, det er utelukkende pressen, som er dum nok til å bite på hver bidige gang.

Ja, også et herværende diskusjonsforum på en PC nær deg, som også genererer utrolig lange diskusjonstråder hver gang O'Leary har fått sine dagens 15 minutter oppmerksomhet....

Men artikkelen det linkes til i første innlegget forteller at O'Leary ønsker å endre sertifiseringen. Jeg går ut fra at det innebærer at han ønsker at max-tallet for pax økes?

Den testen tror jeg Boeing aldri kommer til å gjenta, den er veldig dyr pluss at det snart kommer et "nytt" fly :)
Det kan jo være at Boeing gjør testen om ryanair betaler... Noe jeg også tviler på de gjør...

Folk må ikke noe mindre på do selv om det er færre toaletter tilgjengelig. Dermed blir det mer dokø - og mindre salg.

Back