http://www.hangar.no/?p=515Ryanair har flere ganger truet med å kaste ut toalettene, i et forsøk på å få både omtale og fokus på flyselskapet gjennom mediene. Nå har selskapet på nytt lansert planene, men i revidert utgave.
http://www.hangar.no/?p=515Ryanair har flere ganger truet med å kaste ut toalettene, i et forsøk på å få både omtale og fokus på flyselskapet gjennom mediene. Nå har selskapet på nytt lansert planene, men i revidert utgave.
:headbang:headbang:headbang Hvor ofte er egentlig MOL ute i pressen med allverdens idiotiske forslag? Begynner å bli meget lei...:angry:
Nå er det ikke MOl som bør kritiseres, det er utelukkende pressen, som er dum nok til å bite på hver bidige gang. Og Ryanair nyter nok en gang mer PR og ler hele veien til banken.
:headbang:headbang:headbang Hvor ofte er egentlig MOL ute i pressen med allverdens idiotiske forslag? Begynner å bli meget lei...:angry:
Og hvordan er reglene med antall pax og nødutganger?Drit i at dette er FR som driver med sitt vanlige spill..
Hvordan er reglene, hvor mange personer er det per CC??
Kan de klare seg med like mange CCer, med seks ekstra passasjerer??
B738 er godkjent for maks 189 PAX/seter, ikke flere. Så de kan pelle ut så mange dasser de vil men det får fortsatt ikke lov til å ha mer enn 189 seter.
Nå er det ikke MOl som bør kritiseres, det er utelukkende pressen, som er dum nok til å bite på hver bidige gang.
B738 er godkjent for maks 189 PAX/seter, ikke flere. Så de kan pelle ut så mange dasser de vil men det får fortsatt ikke lov til å ha mer enn 189 seter.
Men artikkelen det linkes til i første innlegget forteller at O'Leary ønsker å endre sertifiseringen. Jeg går ut fra at det innebærer at han ønsker at max-tallet for pax økes?
Maks 189 seter ja, men ståplasser derimot:colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.