• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

RIP Flytoget

Og i tillegg 1x avgang i timen med Lillehammer - Drammen og 1x Skien - Eidsvoll.
Slik jeg leser det blir det slik;

RE10 Tønsberg-Lillehammer
RE11 Skien-Hamar

Så er det vel naturlig å tenke seg at RE10 forlenges til Skien i rush og RE11 i motsatt ende til Lillehammer i rush.

Slik jeg leser det blir det slik;

RE10 Tønsberg-Lillehammer
RE11 Skien-Hamar

Så er det vel naturlig å tenke seg at RE10 forlenges til Skien i rush og RE11 i motsatt ende til Lillehammer i rush.
Slik jeg har skjønt det så vil Horten, Holmestrand og Sande ikke lenger ha noen forbindelse til OSL som betyr at RE10 ikke stopper på OSL? Har i hvert fall vært div saker om det i lokalavisene her nede, men om det ikke er tilfellet blir jo det positivt

Det er vel en forelegget R13, som skal stoppe på "Skoppum", Holmestrand, Sande og Brakerøya og Lier(?).

R13 trafikerer i dag strekningen Dal-Drammen-(Kongsberg), men skal i fremtiden altså forlenges til Tønsberg.

RE10 forelenges også fra Drammen til Tønsberg, men vil i likhet med RE11 ikke stoppe mellom Drammen og Tønsberg.

De reisende fra Skoppum, Holmestrand og Sande, mister da direkteforbindelsen til OSL, men også internt i Vestfold, syd for Tønsberg.

Back