Regntrekk til liten trillekoffert?

Solvi

ScanFlyer Blue
Jeg kommer til å ha en del turer til Bergen de neste årene. På første turen i forrige uke oppdaget jeg at pøsregn og trillekoffert ikke er en god kombinasjon. Er det noen som har funnet gode løsninger på dette? Jeg har sett regntrekk til ryggsekker, men ikke trillekofferter. Det er en 55 cm kabinstørrelse, Samsonite B-Lite, 2 hjul.

Trillekofferter bør kunne holde Bergensværet ute. Er du sikke på at det ikke er en reklamasjonssak evt?

Jeg kommer til å ha en del turer til Bergen de neste årene. På første turen i forrige uke oppdaget jeg at pøsregn og trillekoffert ikke er en god kombinasjon. Er det noen som har funnet gode løsninger på dette? Jeg har sett regntrekk til ryggsekker, men ikke trillekofferter. Det er en 55 cm kabinstørrelse, Samsonite B-Lite, 2 hjul.

Jeg har kabinkoffert med regntrekk... bruker det svært skjeldent.. :)

Last edited:
Samsonite har ingen regn-trekk som er "orginalt" levert. Dette kommer som følge av at det skal være "splash-safe".
Du har allikevel 10 års-garanti på fiolin-kassen. Det er bare å bytte, husk kvittering.
Det har aldri vært noe problem, driver vel å bytter "konfirmasjons-gaven" nå 25 på overtid.

Back