• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Regntrekk til liten trillekoffert?

Solvi

ScanFlyer Blue
Jeg kommer til å ha en del turer til Bergen de neste årene. På første turen i forrige uke oppdaget jeg at pøsregn og trillekoffert ikke er en god kombinasjon. Er det noen som har funnet gode løsninger på dette? Jeg har sett regntrekk til ryggsekker, men ikke trillekofferter. Det er en 55 cm kabinstørrelse, Samsonite B-Lite, 2 hjul.

Trillekofferter bør kunne holde Bergensværet ute. Er du sikke på at det ikke er en reklamasjonssak evt?

Jeg kommer til å ha en del turer til Bergen de neste årene. På første turen i forrige uke oppdaget jeg at pøsregn og trillekoffert ikke er en god kombinasjon. Er det noen som har funnet gode løsninger på dette? Jeg har sett regntrekk til ryggsekker, men ikke trillekofferter. Det er en 55 cm kabinstørrelse, Samsonite B-Lite, 2 hjul.

Jeg har kabinkoffert med regntrekk... bruker det svært skjeldent.. :)

Last edited:
Samsonite har ingen regn-trekk som er "orginalt" levert. Dette kommer som følge av at det skal være "splash-safe".
Du har allikevel 10 års-garanti på fiolin-kassen. Det er bare å bytte, husk kvittering.
Det har aldri vært noe problem, driver vel å bytter "konfirmasjons-gaven" nå 25 på overtid.

Back