Radartips. SK984 i Barentshavet med kjentfolk bak spakene!

LN-SEK

ScanFlyer Gold
Langt ute i Barentshavet nå, ett kjent forummedlem i sete 0A har kommet inn på Berlevåg radaren...

Last edited:
Der gikk den inn over Kola-halvøya og forsvant fra dekning. Høyde 10600 meter.Dukker vel opp igjen over Nord-Finland...

og da er det straks så han med erfaren hånd skal sette ned sin A340 på Kastrup, velkommen tilbake til skandinavia :-)

Med fare for å virke gretten, men har "tipset" noe betydning utover det faktum at det er en forumist som gjør det han gjør "hvilken som helst dag"?

(Og så er det et eget radarunderforum...)

Med fare for å virke gretten, men har "tipset" noe betydning utover det faktum at det er en forumist som gjør det han gjør "hvilken som helst dag"?

(Og så er det et eget radarunderforum...)

Synes bare det var litt morsomt, derfor la jeg det ut i hovedforumet. Ser ut til å ha litt interesse, ganske mange som har lest det!

Ja, jeg vet om ATC forumet, der la jeg ut info først, mest for å si at Berlevåg radaren dekker langt ut i havet nå.

Men hvis det ikke interesserer deg, be my guest

hehe syns det var et storveias tips jeg, fulgte`n ned på bakken i cph jeg, men om det har noe betydning? niks. Men det er det vel ikke alle andre tråder her på forumet som har heller, så hvorfor ikke ;-)

Heisann! Ja, vi fikk den nordligste ruten denne gangen med trekk nord for Novaja Zemlja, oceanic clearance og det hele. Vi var godt forsinket ut fra NRT fordi maskinen hadde problemer i CPH. Først med cargo loading, så noe teknisk. Men vi var vel bare 5-6 minutter sen inn til CPH, så vi rakk flyet videre til OSL uten problemer. Blokktid på 10:30 vestover lar seg høre! Vanligvis ligger flytiden på 11++.:fly

Back