Re: Nye spørsmål
På tide med en oppsummering underveis. Imponerende bra selv om vi ikke er i havn.
1) Lufthansa A300 på Heathrow
2) Muk Air Shorts 360 på Gardermoen
3) Braathens SAFEs Fokker Fellowship LN-SUN på Fornebu
4) Icelandair 727 på Flesland
5) LAR BAe ATP på Faro
6) Conair A300B3-320 OY-CNL også Faro
7) Widerøe Twin Otter i Mo i Rana
8) SAS CV440 Metropolitan på Kastrup
9) Det er nok Grønlandsfly fra tida før de ble så internasjonale. Det er en Dash 7 på Keflavik med en Air Transat L-1011 i bakgrunnen
10) Ryanair CV580 LN-BWG, leaset fra Nor-Fly - veldig bra. Dette er det opprinnelige Ryanair som MO'L føre til uante høyder.
11) Planken KLM 747-200 PH-BUB Donau
12) Monarchs 720-051B G-AZFB - de hadde aldri 747 så vidt jeg vet
13) Et fly med springbok-logo og kalt Gemsbok kan bare være fra Suid-Afrikaanse Lugdiens (heter noe annet på andre sida). I bakgrunnen star en Datsun bakkie og en 707-344C (ZS-SAD).
14) Fokker Friendship A2-ZEW, men ikke fra Air Botswana. Air Botswana eksisterte ikke da dette flyet gikk til Indian Airlines i 1971. Man skal ikke stole blindt på online registre for da blir man lurt.
15) Merpatis Fokker Friendship PK-MFL på Den Pasar
16) Denne var muligens i enkleste laget: Trident 2 G-AVFG som jeg fløy med LHR-FBU i 1971

ld i Red Box-farger. Jeg liker spesielt godt vingene - ikke mange selskaper som malte dem...
17) US Airways 737-400 i Philadelphia
18) Amerikanske Comair (som nå er borte) med en Brasilia på Key West. Det er to fly i bakgrunnen. Det er fra American Eagle, men typen er ikke identifisert.
19) Så til det Comair som lever i beste velgående: Fokker Friendship ZS-JVA i et tidlig fargeskjema på Skukuza.
20) Germanwings A319 D-AGWF
Det gjenstår
litt, men igjen imponerende bra!