Quest Jorda Rundt Low Cost

Her er prisene til Quest per sektor: (alle priser USD)

London - Brussel: $24.15 (Easyjet)
Brussel - Praha: $25.59 (Ryanair)
Praha - Dubai: $183.11 (FlyDubai)
Dubai - Colombo: $120.58 (Air Arabia)
Colombo - Singapore: $121.98 (AirAsia)
Singapore - Sydney: $230.93 (Scoot)
Sydney - Honolulu: $348.49 (JetStar)
Honolulu - Los Angeles: $365.75 (Allegiant)
Los Angeles - New York: $482.10 (JetBlue)
New York - London: $442.20 (Norwegian)

Total: $2344.88 NOK 20072

Kilde: CNN

Last edited:
Så ham akkurat i Sydney foran operaen hvor han halvveis anbefalte Scoot ( som på Twitter ).

Han hadde fått med seg sjefen til Scoot til å servere fra tralla, men CA's danset i midtgangene.

Gleder meg til et fullstendig program når det er ferdig...:D

Vet selv at neste leg med Jetstar kan bli bra til HNL. Var ombord i den MEL-SYD-HNL for et par år siden. Selv om jeg gikk av i SYD virket det bra .. Men en kan ikke bedømme på så kort tur. De hadde som DY Thai crew.....

Får vel vurDere en Jorda Rundt igjen, men det må bli med Star... Har allerede 5 i logboka... Frister... Men må ha med Cook Islands eller Fransk Polinesia ( Moorea ) .

Det er ubetalelig reklame for disse selskaber; nogle mere end andre, ser det ud til! Jeg håber, at alt vil køre på skinner, når RQ skal med Norwegian!:nor

Og ikke uventet valgte ingen å kommentere flighten med Norwegian... hvor han ihvertfall på tvitter skrev:

"Last flight Norwegian brand new 787-9 lovely plane. Friendly crew. Excellent low cost experience "

Og ikke uventet valgte ingen å kommentere flighten med Norwegian... hvor han ihvertfall på tvitter skrev:

"Last flight Norwegian brand new 787-9 lovely plane. Friendly crew. Excellent low cost experience "

Den turen nevnes da to poster før din...

Kan ikke se noen kommentarer om jetBlue, Allegiant, Air Asia, Air Arabia, FlyDubai, easyJet eller Ryanair heller ... folkens, dette blir for dumt.

Naar man "laaste" seg til LCC endte han opp med en dyr billett HNL-LAX USD365.75 - det er jo en pendler strekning for meg og jeg fant (via Expedia) Delta til USD 262.00, United til USD337.00 - selv Hawaiian med Full Service (mat og drikke) kom inn under USD 300.00

Naar man "laaste" seg til LCC endte han opp med en dyr billett HNL-LAX USD365.75 - det er jo en pendler strekning for meg og jeg fant (via Expedia) Delta til USD 262.00, United til USD337.00 - selv Hawaiian med Full Service (mat og drikke) kom inn under USD 300.00

Men nå var vel poenget hans å teste LCCer og vise at man kan reise jorda rundt med dem, ikke nødvendigvis å fly billigst mulig?

Kan ikke se noen kommentarer om jetBlue, Allegiant, Air Asia, Air Arabia, FlyDubai, easyJet eller Ryanair heller ... folkens, dette blir for dumt.

For dumt? Tråden ble holdt i live hele veien til HNL... :P ble forøvrig avsporet med jorden-rundt billetter for studenter på allianseselskaper.

Men glad jeg har fått dere igang igjen.

Back