Jada. Korean Air Cargo flyr til ICN 3x i uken + BA Cargo 1x i uken til HKG.Är det förresten några cargo bolag som flyger till Asien från OSL idag?
Etter å ha lest litt om QR på nettet ser det ut til at selskapet har en personalpolitikk som får Ryanair til å fremstå som en drøm i forhold.
Dersom dette stemmer tror jeg nok at jeg vil ha betenkeligheter med å støtte selskapet.
Kvinnelige kabin- ansatte får f.eks ikke forlate hotellet uten tillatelse fra Doha. Får man en klage er det rett ut, og ordet "overvåkning" får en ny og skremmende betydning.
Virker rett og slett helt utrolig.
Uansett er ikke dette en behandling av mennesker som jeg ønsker å støtte. Selskaper som behandler sine ansatte slik hører etter min mening ingensteds hjemme. Det grenser jo til menneskeforakt og utbytting, med forbehold om at disse historiene stemmer. Det er også blitt sterkt antydet at det forventes at kvinnelige ansatte skal stå til "tjeneste" for sine mannlige overordnede.Alla kvinnliga kabinanställda vet vad som gäller när de skriver konktrakt med QR, EK och EY.
Men til en annen sak... Noen som er kjent med hvorfor QR har valgt MEL som destinasjon i Australia framfor SYD?
Fordi MEL er hovedstaden i Australia?
Sist jeg var i Australia var det den "lille" byen Canberra som var hovedstad, og mine venner i Melbourne har ikke informert meg om at byen deres har fått hovedstadsstatusFordi MEL er hovedstaden i Australia?
Men til en annen sak... Noen som er kjent med hvorfor QR har valgt MEL som destinasjon i Australia framfor SYD?
Hva blir egentlig flytiden mellom OSL-DOH? Tiden jeg får frem på qatarairways.com og kayak sier 5t45min, men det må jo helt klart være feil. CPH-DOH tok jo over 6t så OSL-DOH må være lenger. Dessuten er returen satt til 8t15min...
Hva blir egentlig flytiden mellom OSL-DOH? Tiden jeg får frem på qatarairways.com og kayak sier 5t45min, men det må jo helt klart være feil. CPH-DOH tok jo over 6t så OSL-DOH må være lenger. Dessuten er returen satt til 8t15min...
Om lag seks timer, tipper jeg. København-Dubai flys på 5:45 og Dubai-København på 6:30.
Jeg fikk nattstopp begge veier da jeg sjekket til BKK. Det skal være ekstremt mye billigere for å gidde 2 netter på flyplassen i Doha, premium terminal eller ei.
Har lest noen rapporter fra Qatar Airways nå, og jeg trodde ærlig talt det skulle være en del bedre, både i økonomi og i høyere klasser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.