Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja de ligger vel innenfor "Farris Approach" som går opp til FL900 !?
Maks landingsvekt er 77.800kg .. Den må ha vært i nærheten av maks avgangsvekt, som er 93.500 siden den må holde så lenge.
Forøvrig ingen fare forbundet med å lande umiddelbart hvis det er kritisk, men de må i såfall gjennomføre en omfattende sjekk.
Ekstra nyhetsending på nrk1 nå klokken 20.55
Helt åpenbart er en punktert Airbus mer dramatisk enn en punktert Volvo, men ekstra nyhetssending?!? Det kvalifiserer til agurk.
Helt åpenbart er en punktert Airbus mer dramatisk enn en punktert Volvo, men ekstra nyhetssending?!? Det kvalifiserer til agurk.
Noen som har statistikk på hvor mange ganger fly rundt om i verden lander med punktert hjul?
Reporteren kunne opplyse at det var et fly fra Avinor.....
Må bare få sagt det. Norsk presse er en farse.
Fikk de ikke inn hjulene? Og om de fikk inn hjulene hvorfor ikke ta nøslandingen der hvor de skulle? Det blir jo masse ekstra styr og forsinkelser av å ta nødlandingen på flyplassen de kom fra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.