Man vil vel ikke fly til en langtborthjemmefraflyplass når man kan lande på hjemmebasen som helt sikkert har bedre ressurser teknisk og kjappere kan få flyet tilbake i lufta igjen!
Tally-Ho er vel rett mann for å svare på dette.Hva er typisk avgangsvekt på et slik fly for denne turen, og hvor mange tonn bør det kvitte seg med for å lande?
Hvorfor plage paxen med sirkling ? Hvorfor ikke lange rette leg ?!
:headbang
Og hvis de vil fly så lavt som mulig så må de jo også holde seg et sted hvor kontrollert luftrom går så lavt at det blir effektivt.Det blir nok endel enklere for ATC om flyet holder seg i en etablert holding, spesielt når det er snakk om så lang tid.
Novair A321 nødlandet i mars i fjor med punktert dekk på OSL.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...rt-dekk-noedlandet-paa-gardermoen/a/10114802/
Hva er typisk avgangsvekt på et slik fly for denne turen, og hvor mange tonn bør det kvitte seg med for å lande?
VGs reporter forteller at fly både letter og lander, og øvrig flytrafikk ser ikke ut til å være berørt av hendelsen.
Er det landingsavgift på nødlanding ? og eventuelt er den lik som for en vanlig landing ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.