I’ve just endured the world’s newest longest flight, a 16,200 kilometer (10,100 mile), nonstop ultra-marathon from New York to Sydney. It took about 19 and a half hours, and was almost as demanding as that sounds
En som var ombord har beskrevet flighten. Krevde tydeligvis litt disiplin for å få kroppen til å fungere
https://www.bloomberg.com/news/feat...first-20-hour-flight-here-s-what-it-did-to-me
Qantas is likely to launch its Project Sunrise flights on a commercial basis from 2023, and believes the initiative could lead to multiple ultra-long-haul routes to Australia from Europe and North America.
Når Qantas sier Europa betyr det med over 90% sannsynlighet London Heathrow, med en liten mulighet for Frankfurt.
Med avgang 06.00 i "europadur" er ikke dette noe jeg ville tatt meg ut på. Da hadde jeg heller tatt SQ321 med en god natt søvn selv med den lengre reisetiden det innebærer.
Nå er jo avgang 06:00 bare på testflighten, og ikke nødvendigvis når Qantas tenker seg avgang når dette blir en rute. Så tror ikke man skal henge seg for mye opp i tiden
06:00 gir jo også absolutt null og niks av mulige inbound connections
Effektiv flytid endte forresten på 19:18 på LHR-SYD.
Med avgang 06.00 i "europadur" er ikke dette noe jeg ville tatt meg ut på. Da hadde jeg heller tatt SQ321 med en god natt søvn selv med den lengre reisetiden det innebærer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.