• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Produksjonsline for B767?

Glean EBG

ScanFlyer Gold
Er det noen som veit hvilke linie på Ewertt de bygger 767 serien?
Etter min oppfatning var det bare 3 linier der og jeg glemte spørre da jeg var der i høst.
Med linie mener jeg 1.747 2.777. 3.787 og mistenker det er sammens med 777.

767 har sin egen linje. Den ble modifisert for noen år siden som endel av forberedelsene til å bygge 767-tanker til US Air Force. Frem til da så tusler og går den med en produksjon på to i måneden

I tillegg er det to 787 linjer på Everett, eller 1 3/4 for å pirke. Den såkalte "surge line" ble tatt i bruk i år, og har de tre første stasjonene, men deler på stasjon fire med hovedlinjen

Re: B767

767 har sin egen linje. Den ble modifisert for noen år siden som endel av forberedelsene til å bygge 767-tanker til US Air Force. Frem til da så tusler og går den med en produksjon på to i måneden

I tillegg er det to 787 linjer på Everett, eller 1 3/4 for å pirke. Den såkalte "surge line" ble tatt i bruk i år, og har de tre første stasjonene, men deler på stasjon fire med hovedlinjen

Er den linien i et annet bygg en der de andre bir bygget?

Edit: fikk svar på pm at den er montert på 777 linia grunnet samme prod teknikk
Takk for svar

Last edited:
Back