• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Problemer hos underleverandører hos både Airbus og Boeing

Someone

Moderator
Medlem
Problemer hos underleverandører hos både Airbus og Boeing

Ser ut som det ikke bare er 787-linjen som sliter med leveranser fra underleverandører. Og andre linjer hos både Airbus og Beoing har i det siste året og skal visst nok ha forsinket produksjonen for begge

http://www.avweb.com/avwebflash/news/boeing_Airbus_delay_seats_supplier_198564-1.html?CMP=OTC-RSS

A shortfall of seats, galleys and toilets is causing production slowdowns at both Airbus and Boeing, raising costs for the manufacturers and delaying deliveries and payment from customers, according to a report by The Wall Street Journal. The delays have been present for nearly a year, but their impact this year spilled from new models into older production lines (Boeing's 777 and Airbus' A330) and may begin to affect both manufacturers' financial results as the manufacturers operate below planned efficiency levels. The problem has so far been blamed on the over-commitment of small suppliers that failed to match production with recent global demand for airliners.
 
Re: Problemer hos underleverandører hos både Airbus og Boeing

Dette problemet løser seg vel selv nå, produksjonstakten kommer vel ikke til å bli holdt like høy fremover.
 
Back
Top