Vel, ble Hertz Gold ved invitasjon etter et visst antall leieforhold. Husker ikke hvor mange... Fikk så mye papirer å signere og sende ttilbake til Hertz Norge..
Finnes det noe "preferred" hos Budget..?. Etter maaange leier hos Hertz , Hawaii har de nå økt sine priser meget.. Budget holder seg innen greie priser.... Samme var one-way MSY-SAT hvor vi endte opp med top deal hos Alamo...
Hertz har No1 Club som vem som helst kan anmäla sig till och registrera körkortsnummer, kreditkort etc så går utlämningen av hyrbil mycket snabbare.
Hyr man minst tre gånger på ett kalenderår så blir man No1 Gold vilket ger egen kövid utlämningen (värt mycket när ett Ryanairplan kommer in och 20 personer ska hämta sin bil på Beauvais lilla Hertzkontor). 10 gånger på ett år så hamnar man i Presidents Circle som ger lite uppgraderingar.
Vad jag har förstått så blir man upplyft till Gold ganska enkelt, men det är sällsynt att man förlorar den statusen, men jag kan ha fel här.
Jag blandade ihop 5* och President's Circle i hastigheten.Ikke helt riktig:
Etter 10 rentals i ett KALENDERÅR er neste skritt Five Star (5*). Har formelt hatt dette nivået nå i fem år, og svært verdifullt ved lange køer, selv om Amex CDP'en min trumfer fordelene opp til det i Norge ikke-publiserte nivået Hertz Platinum.
Her er oversikten:
http://www.hertz.com/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=all
Ikke helt riktig:
Etter 10 rentals i ett KALENDERÅR er neste skritt Five Star (5*). Har formelt hatt dette nivået nå i fem år, og svært verdifullt ved lange køer, selv om Amex CDP'en min trumfer fordelene opp til det i Norge ikke-publiserte nivået Hertz Platinum.
Her er oversikten:
http://www.hertz.com/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=all
Kan også anbefale Avis Preferred som også er gratis og åpent for alle. Var veldig kjekt da jeg testet det ut sist gang jeg leide bil. I bussen fra terminalbygninga ble de som hadde Avis Preferred sluppet av ved sine respektive biler som sto der med nøkkelen i, mens resten av gjengen ble kjørt til Avis sitt utleiesenter og måtte signere skjemaer og svare på de evinnelige spørsmålene om ekstra forsikringer, større bil, gps osv.
Finnes det noe "preferred" hos Budget..?. Etter maaange leier hos Hertz , Hawaii har de nå økt sine priser meget.. Budget holder seg innen greie priser.... Samme var one-way MSY-SAT hvor vi endte opp med top deal hos Alamo...
Ikke på oppgraderinger, men at du har 4 timer grace period
I tillegg kommer:
Oppgradering til BESTE tilgjengelige bil.
På enkelte stasjoner (eks DFW): Meet'n Greet og du kjøres tilbake til terminalen i egen bil etter innlevering.
Gratis skistativ/barnesete.
Garantert availability (men ikke bilklasse) med 2 timers varsel.
Fri levering/henting av bil innen 15 km fra utleiestasjonen.
15-25% rabatt på billigste pris.
Intet enveisgebyr innenfor samme land.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.