Priviligert medlemskap i fordelsprogrammene til Avis, Hertz og Sixt

jjessen

ScanFlyer Blue
Noen som vet hvordan jeg går frem for å få denne EBG fordelen? Har akkurat fått tilbake statusen min og skal leie bil via Hertz om et par uker. Gjorde et søk på siden men fant ikke noe.

Bak på bonuskortet ditt står rabattkodene til de forskjellige selskapene. Bruk de når de søker etter bil hos selskapene

Takk for svar. Jeg var klar over rabattkodene men tenkte på hvordan jeg bestiller Hertz #1 Club Gold medlemskap. Men det stod jo på den siste lenken, må kontakte Hertz:-)

Vel, ble Hertz Gold ved invitasjon etter et visst antall leieforhold. Husker ikke hvor mange... Fikk så mye papirer å signere og sende ttilbake til Hertz Norge..

Ligger det ikke lenger linker under medlemsfordeler? Bruk gull-eposten og spørr. Eneste som vel har verdi er Platinum fra sixt.

Det er bare å søke det.
Enkelt og greit.
Men husk på at av og til kan du få bedre pris ved å logge inn som Hertz no1 Gold enn som EB medlem. Så søk alltid opp begge priser før du bestiller. Spesielt om de har noen spesielle kampanjer gående!

God tur!

BF:cool2

Kan også anbefale Avis Preferred som også er gratis og åpent for alle. Var veldig kjekt da jeg testet det ut sist gang jeg leide bil. I bussen fra terminalbygninga ble de som hadde Avis Preferred sluppet av ved sine respektive biler som sto der med nøkkelen i, mens resten av gjengen ble kjørt til Avis sitt utleiesenter og måtte signere skjemaer og svare på de evinnelige spørsmålene om ekstra forsikringer, større bil, gps osv.

Finnes det noe "preferred" hos Budget..?. Etter maaange leier hos Hertz , Hawaii har de nå økt sine priser meget.. Budget holder seg innen greie priser.... Samme var one-way MSY-SAT hvor vi endte opp med top deal hos Alamo...

Hertz har No1 Club som vem som helst kan anmäla sig till och registrera körkortsnummer, kreditkort etc så går utlämningen av hyrbil mycket snabbare.
Hyr man minst tre gånger på ett kalenderår så blir man No1 Gold vilket ger egen kövid utlämningen (värt mycket när ett Ryanairplan kommer in och 20 personer ska hämta sin bil på Beauvais lilla Hertzkontor :)). 10 gånger på ett år så hamnar man i Presidents Circle som ger lite uppgraderingar.
Vad jag har förstått så blir man upplyft till Gold ganska enkelt, men det är sällsynt att man förlorar den statusen, men jag kan ha fel här.

Hertz har No1 Club som vem som helst kan anmäla sig till och registrera körkortsnummer, kreditkort etc så går utlämningen av hyrbil mycket snabbare.
Hyr man minst tre gånger på ett kalenderår så blir man No1 Gold vilket ger egen kövid utlämningen (värt mycket när ett Ryanairplan kommer in och 20 personer ska hämta sin bil på Beauvais lilla Hertzkontor :)). 10 gånger på ett år så hamnar man i Presidents Circle som ger lite uppgraderingar.
Vad jag har förstått så blir man upplyft till Gold ganska enkelt, men det är sällsynt att man förlorar den statusen, men jag kan ha fel här.

Ikke helt riktig:
Etter 10 rentals i ett KALENDERÅR er neste skritt Five Star (5*). Har formelt hatt dette nivået nå i fem år, og svært verdifullt ved lange køer, selv om Amex CDP'en min trumfer fordelene opp til det i Norge ikke-publiserte nivået Hertz Platinum.

Her er oversikten:

http://www.hertz.com/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=all

Kan også anbefale Avis Preferred som også er gratis og åpent for alle. Var veldig kjekt da jeg testet det ut sist gang jeg leide bil. I bussen fra terminalbygninga ble de som hadde Avis Preferred sluppet av ved sine respektive biler som sto der med nøkkelen i, mens resten av gjengen ble kjørt til Avis sitt utleiesenter og måtte signere skjemaer og svare på de evinnelige spørsmålene om ekstra forsikringer, større bil, gps osv.

Bra og lese at Preferred fungerer utenlands. Her i Norge er det totalt verdiløst utover at man slipper og taste inn adressen sin hver gang man bestiller bil. For "Preferred"-skranken er bare et skilt, men de praktiserer ikke at vi med slikt kort faktisk har førsteretten dit.

Finnes det noe "preferred" hos Budget..?. Etter maaange leier hos Hertz , Hawaii har de nå økt sine priser meget.. Budget holder seg innen greie priser.... Samme var one-way MSY-SAT hvor vi endte opp med top deal hos Alamo...

Sjekket endel før jeg reiste nå i sommer, og i alle tre tilfeller endte jeg opp med Alamo - all grunn til å være fornøyd med dem både med service, pris og ikke minst selve bilen. Så lenge man har tastet inn adressen på forhånd når man booker - og bestiller fra Norge - så er også Extended Protection inkludert i prisen, og man slipper stort sett alle spørsmålene og dilleriet når man henter bilen.

Ikke på oppgraderinger, men at du har 4 timer grace period

I tillegg kommer:
Oppgradering til BESTE tilgjengelige bil.
På enkelte stasjoner (eks DFW): Meet'n Greet og du kjøres tilbake til terminalen i egen bil etter innlevering.
Gratis skistativ/barnesete.
Garantert availability (men ikke bilklasse) med 2 timers varsel.
Fri levering/henting av bil innen 15 km fra utleiestasjonen.
15-25% rabatt på billigste pris.
Intet enveisgebyr innenfor samme land.

I tillegg kommer:
Oppgradering til BESTE tilgjengelige bil.
På enkelte stasjoner (eks DFW): Meet'n Greet og du kjøres tilbake til terminalen i egen bil etter innlevering.
Gratis skistativ/barnesete.
Garantert availability (men ikke bilklasse) med 2 timers varsel.
Fri levering/henting av bil innen 15 km fra utleiestasjonen.
15-25% rabatt på billigste pris.
Intet enveisgebyr innenfor samme land.

Joda, men du har ikke BEKREFTET oppgradering med Centurion slik du har med PC

Back