Også med innebygget trapp, litt nostalgisk på en måteMan ser godt forskjellen på BBJ og 737-700 fra den vinkelen ..![]()
Har ikke Ryan Air det da?Også med innebygget trapp, litt nostalgisk på en måte
Jo, men ifht. SASHar ikke Ryan Air det da?
Man ser godt forskjellen på BBJ og 737-700 fra den vinkelen ..![]()
Hvis du kan se forskjellen på -700 og -800-vinger på et slikt bilde må du ha røntgensyn... med måleutstyr for dimensjoner på skin og diverse andre strukturdeler...Hehe .. -700 kropp (med ekstra fueltanker) med -800 vinger.
Hvis du kan se forskjellen på -700 og -800-vinger på et slikt bilde må du ha røntgensyn...
Du har kanskje en spesiell type peanøtter i hagen, da?Men det har jeg da - hilsen SuperMOW :colgate:
Nei, kanskje ikke, men fra den vinkelen ser vingen uforholdsmessig stor ut.
Betyr det at de forferdelige "legge sitteputene på gulvet"-setene ikke var montert enda eller skal de byttes ut med bedre seter?Flyet står nå i Basel for montering av seter, kommer til Stavanger søndag kveld er siste info fra SAS.
Betyr det at de forferdelige "legge sitteputene på gulvet"-setene ikke var montert enda eller skal de byttes ut med bedre seter?
Merkelig at SAS ikke velger en spesial-livery på dette flyet av markedsføringshensyn - tekst av typen "Intercontinental direct SVG-IAH" el.l. Slik den nå fremstår vil den ikke skille seg ut fra enhver SAS 737 når den står parkert på SVG?
Da blir det likevel de forferdelige setene.Bildet av de nedslåtte stolene så mere ut som takras enn som noe behagelig å slappe av i over flere timer.
![]()
OT, men bruker Klm fortsatt denne flytypen til Iah?
Noen som har sittet i disse setene? Er de gode å sitte i?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.