Merkelig at SAS ikke velger en spesial-livery på dette flyet av markedsføringshensyn - tekst av typen "Intercontinental direct SVG-IAH" el.l. Slik den nå fremstår vil den ikke skille seg ut fra enhver SAS 737 når den står parkert på SVG?
Jeg er litt enig. De burde ha skrevet Houston express eller noe på kroppen. Om ikke prangende, men synlig.
Hvorfor investere penger i noe som egentlig ikke gir effekt? Markedet for denne ruten er såpass spesielt at jeg tror det er bedre å bruke markedsføringsbudsjettet på andre ting ..
Godt poeng. De kunne vært litt "Air NZ" og kjørt på med et innovativt og dristig design.
Her sliter jeg litt med å følge deg. Du mener altså at folie eller klistrenerker er en investering?
Hvorfor investere penger i noe som egentlig ikke gir effekt? Markedet for denne ruten er såpass spesielt at jeg tror det er bedre å bruke markedsføringsbudsjettet på andre ting ..
Her har HB-JJA ankommet Sola. I går 17.08.14.
Halvparten av markedsføringskronene er mer eller mindre bortkastet, men det er praktisk talt umulig å vite hvilken halvpart, er det ikke det de sier...
Jeg synes også det er litt rart at de lar flykroppen ligne en hvilken som helst innenriksgris.
Fordi jeg tror den lille ekstrakostnaden ville betalt seg i form av pr og omtale, f. eks. i sosiale medier. Greit at ruten er tiltenkt oljefolk, men tipper at den vil ha godt av noen "vanlige" folk også. Og siden du nevner nerder; du må enten være oljeansatt eller nerd for å vite om ruten.Hvorfor det? SAS har da et livery som de benytter på alle sine fly uansett om de skal fly OSL-TRD, BOO-TOS eller CPH-SFO. Det er nok viktigere med en gjenkjennelig, enhetlig profil enn spesialvarianter som kun nerdene bryr seg om!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.