Priser til New York

Herlov

ScanFlyer Gold
Jeg sitter og sjekker litt priser for en tur til New York etter juletider (januar, februar, mars) og Swiss via Zurich dukker opp som det billigste alternativet de fleste datoer jeg har søkt (wideroe.no) med en pris på 3 841,- t/r.

Jeg har null erfaring med priser på denne ruten. Jeg antar at det er en helt fair pris? Eller blir det lastet inn bedre tilbud utover høsten?

Takk. :up:

Det er en ganske fair pris ja. Men også fullt mulig å barbere den med enda noen 100 lapper. Meld deg på ymse nyhetsbrev hos de forskjellige flyselskapene så får garantert mye bra tilbud. Slo selv til hos LH fra Bergen til Boston i november for 2771 kr tur/retur. Det syns jeg var for godt til å si nei til:) god tur..

Har vært i New York en gang og da bodde jeg på candy hostel (enerom) med felles bad på gangen. Det var billigste alternativet på Manhattan når jeg var der. Ved neste besøk blir det nok heller skikkelig hotell. Er en del billigere å bo f.eks i brooklyn eller queens nært subwayen hvis location ikke er det viktigste. Men har desverre ingen hotell å anbefale. Les litt på tripadvisor. mye hjelp å finne der.

Jeg sitter og sjekker litt priser for en tur til New York etter juletider (januar, februar, mars) og Swiss via Zurich dukker opp som det billigste alternativet de fleste datoer jeg har søkt (wideroe.no) med en pris på 3 841,- t/r.

Dette er ikke noen dårlig pris, men du kan forvente at det kommer kampanjer i løpet av høsten med litt lavere pris. I fjor gikk vel prisene ned mot 3.200-3.400 kroner, mener jeg.

Virker aldeles ikke som en gale pris det der nei. Du burde sjekke opp i hva hotellet koster for seg selv f.eks på finn.no og så sjekke flight utenom. Ikke umulig det blir noen kr billigere da.

Takk for tips!

Noen hotell å anbefale i New York?

Det finnes tusenvis av hotell i NY, så det er ikke lett å vite hva man skal velge. Dyrt er det også hvis du vil bo på Manhattan.

Jeg har funnet en side med hotell-reviews som jeg liker ganske godt; de reiser rundt og gjør egne reviews og har som regel hundrevis av bilder av hotellet. Det gjør at man kan få et ganske ærlig inntrykk av hotellet før man boker.

http://www.oyster.com/new-york-city/hotels/

Back