Pris Singapore - Noen som kan finne en god pris?

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Noen som kan komme med noen forslag på en god pris fra SVG til Singapore?

Reiseperiode: Fleksibel. Jeg har ferie 23. Juli til 22. August, så det er samme når.

Routing: Helst via LHR, frister med A380, men ikke et must. Men annen spennende routing er heller ikke feil.

Allianse: Fortrinnsvis *A, men ikke LH, da de har stort sett B744 på ruten.

Pris: Billigst muilg, vet at du kan komme deg til Singapore via Bangkok med SK for ca 8000,- Prismessig er det ønskelig i den rangen, men høyere pris kan godtas hvis dette involverer A380 ;)

Noen som kan komme med noen forslag på en god pris fra SVG til Singapore?

Reiseperiode: Fleksibel. Jeg har ferie 23. Juli til 22. August, så det er samme når.

Routing: Helst via LHR, frister med A380, men ikke et must. Men annen spennende routing er heller ikke feil.

Allianse: Fortrinnsvis *A, men ikke LH, da de har stort sett B744 på ruten.

Pris: Billigst muilg, vet at du kan komme deg til Singapore via Bangkok med SK for ca 8000,- Prismessig er det ønskelig i den rangen, men høyere pris kan godtas hvis dette involverer A380 ;)

Da hadde jeg ringt Wikstrøms reiser. De har stort sett skaffet de beste og rimeligste billettene for meg (stort sett Singapore Airlines). De er rimeligere en nettet og langt rimeligere enn feks. HRG som vi skal bruke i jobb.

Da hadde jeg ringt Wikstrøms reiser. De har stort sett skaffet de beste og rimeligste billettene for meg (stort sett Singapore Airlines). De er rimeligere en nettet og langt rimeligere enn feks. HRG som vi skal bruke i jobb.

Flott. takk for tips. Hvilken pris har de ligget på sånn ca? :)

Billigste pris jeg fant ved et kjapt søk er 3-16 august. SK til LHR og så Etihad LHR-AUH-SIN. 8080,- på seat24.no.

Må jo fortsatt vite hvilke bookingklasser disse rimelige SQ-billettene selges i for at det skal gi noen mening

Billig sq pleier ikke gi poeng. Ville kjøpt billige billetter til lhr eller til og med Aberdeen og lett etter billig tur derfra. Se .co.uk-sidene til ulike selskaper for tilbud.

Back