Ikke ledig midtsete heller.
Så bra for SAS. Da er det vel flere som har betalt mere for flybilletten enn for parkeringen på Gardermoen.
Vidar
Du vet vel ikke noe om hvor fullt flyet var, hvor det evt var ledige midtseter og hvem som hadde betalt hva og hvilken status de hadde?
Nei, jeg vet ikke. Men du ga noen ledetråder.
Vidar
Er vel heller at handlerne på OSL legger de første bagene nederst i vognen, i stedet for som mange andre steder ha en egen vogn, til pri-tags... Da havner en mengde bag`s over de med tag, og de kommer sist...
Sånn tror jeg det funker, i mitt hodet er det mest sannsynlig i hvertfall. De har blitt flinkere til Pri-bagasje mange steder, noen steder som OSL og av og til TRD, har de det ikke..
Kim
Forrige mandag reiste jeg OSL-BGO og hadde dårlig tid til å komme meg hjem ved ankomst BGO så jeg tok turen i gullskranken for å sjekke inn da jeg trodde det skulle gi meg pritag. Men det fikk jeg ikke. Sa så noe ala "jeg tror du glemte å sette på pritag. Har det litt travelt når jeg kommer frem i Bergen, så gjerne sett på en". Fikk da bryskt som svar at nei det får ikke du på innenlandsreiser. Nevnte så at man som *A gull skal få *A pritag, men hun viftet meg vekk og sa at det ikke gjelder for SAS innenriks. Jeg har aldri opplevd noe slik før, og har så vidt jeg husker alltid fått pritag på innenlandsreiser tidligere. Hadde hun rett, eller?
Forrige mandag reiste jeg OSL-BGO og hadde dårlig tid til å komme meg hjem ved ankomst BGO så jeg tok turen i gullskranken for å sjekke inn da jeg trodde det skulle gi meg pritag. Men det fikk jeg ikke. Sa så noe ala "jeg tror du glemte å sette på pritag. Har det litt travelt når jeg kommer frem i Bergen, så gjerne sett på en". Fikk da bryskt som svar at nei det får ikke du på innenlandsreiser. Nevnte så at man som *A gull skal få *A pritag, men hun viftet meg vekk og sa at det ikke gjelder for SAS innenriks. Jeg har aldri opplevd noe slik før, og har så vidt jeg husker alltid fått pritag på innenlandsreiser tidligere. Hadde hun rett, eller?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.