Har vært RA i 3 år. Jeg har ikke noe annet å sammenligne med, bortsett fra at jeg fikk status-match til Club Carlson gull, som betyr nada.
Som Platinum-medlem kan man få gode oppgraderinger, som suiter, men som oftest er det til et litt bedre rom eller ingenting. En sjelden gang kan man få en flaske vin eller litt finere velkomstgaver (på et Holiday Inn i Frankrike ble vi oppgradert til en stor suite i tillegg til at vi fikk en kurv med krydder, olivenolje og tapenade). Noen ganger får man lounge-tilgang og noen ganger gratis wi-fee. Det man stort sett alltid får er sen utsjekking. Jeg har lært meg til å ikke forvente noe og heller bli glad om jeg får noe som helst.
Som RA har jeg veldig ofte blitt oppgradert til suite, fra billigste rom. Noen ganger får man lounge-tilgang, andre ikke. Noen ganger får man kun drikke fra minibaren, andre ganger full minibar, men drikken er ALLTID gratis. Ikke et must, men veldig greit. Tidlig innsjekking har vært utrolig deilig når jeg har landet om natten/tidlig morgen og sen utsjekking har jeg også ofte benyttet meg av, ofte så sent som 18-19.
Stort sett er jeg veldig fornøyd med RA-programmet og kommer nok til å fortsette der. Det aller kjipeste er at det er vanskelig å vite hva som må til for å beholde medlemsskapet.

Hadde jeg visst eksakt antall netter som må til kunne jeg nok ha opprettholdt juksegullet mitt hos Hilton, ev. opparbeidet meg status hos noen andre. Det gidder jeg ikke nå, så de har kanskje oppnådd det de ville...?
Xxx.