C chocks ScanFlyer Blue 9 Jun 2007 #21 Re: Primera 737 på OSL i dag Etter hva primera/jetexx selv sier er det denne maskinen som skal operere fast på OSL. Den kommer igjen imorgen også. ank. 1515 lokal tid.
Re: Primera 737 på OSL i dag Etter hva primera/jetexx selv sier er det denne maskinen som skal operere fast på OSL. Den kommer igjen imorgen også. ank. 1515 lokal tid.
ATC-flyradar Traveler Medlem 9 Jun 2007 #22 Re: Primera 737 på OSL i dag Originally posted by ENGM RAMP hehe joda, ville bare hinte jeg, for de som måtte være her idag, at det KAN hende man kan få et scoop av den igjen, og hvilken DAG å knipse bilder på! :clap PS! J-K! You've got SMS Click to expand... Ja, den kom i dag også Attachments primera.JPG 127 KB · Views: 6
Re: Primera 737 på OSL i dag Originally posted by ENGM RAMP hehe joda, ville bare hinte jeg, for de som måtte være her idag, at det KAN hende man kan få et scoop av den igjen, og hvilken DAG å knipse bilder på! :clap PS! J-K! You've got SMS Click to expand... Ja, den kom i dag også
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 9 Jun 2007 #24 Re: Primera 737 på OSL i dag Og så er det første flyet jeg ser live UTEN øyenbryn
K KLMfan ScanFlyer Silver 10 Jun 2007 #25 Re: Primera 737 på OSL i dag forløpig flyr de tre ganger i uka...fredag lørdag og søndag ettermiddag....chania, antalya og palma. fin fint fly....
Re: Primera 737 på OSL i dag forløpig flyr de tre ganger i uka...fredag lørdag og søndag ettermiddag....chania, antalya og palma. fin fint fly....