Pleier de kongelige å reise economy?

Re: Pleier de kongelige å reise economy?

Mener å huske at Kong Harald og Dronning Sonja også fløy økonomiklasse med Icelandair til USA en gang på 90-tallet.

Fløy med FI hjem fra KEF et par år tilbake, og da fikk vi beskjed over speakeren om at de ønsket Dronning Sonja hjertelig velkommen ombord. Da satt hun på Biz.

De kongelige får vel gjøre som alle andre, som de vil! Ellers bryr dette meg fint lite

----

Og apropos charter (Dag Viking), så kan vi tilby ham "Royal Class" ombord, med seter og pitch som ligger godt over gjennomsnittet også på business/rutefly...;-)

Tally-Ho

Å si at Royal Class ligger over gjennomsnittet på rutefly er vel å ta i litt, hvis det er longhaul vi snakker om ....

Jeg har flydd business med både LH, SK og et par arabiske selskaper til Asia.
Royal Class kom ikke i nærheten av noen av dem ;-)

Helt enig med Mørebas, Royal Class er ikke businessklass, ren propaganda fra Tally Ho. Og økonomiklassen på DK,s A330-300 er intet mindre enn grusom. Nå det er sagt så er Royal Class et fint produkt tilpasset markedet den betjener, charter.

Det med folkeligheten er nok bare et image. I virkeligheten nyter de godt av VIP-behandling i de aller fleste sammenhenger.

Jeg har sett Mette Marit, krompen og ungen til Mette Marit på biz OSL-LHR(SAS). De hadde med seg minst en livakt på biz etter det jeg kunne se.

Når ble det folkelig å takke nei til First?

Når ble det folkelig å takke nei til First?
Bra sagt. Tror de aller fleste hadde takket ja om de fikk tilbud om oppgradering til first. At krompen m. fam takker nei er bare et spill for galleriet.

Back