Pilstreff med nyheter!

Etter min vurdering har følgende Forumister tilkjennegitt sitt blide nærvær:

FBU 4EVER, Martin, MartinL, AirbusTero, samt undertegnede + at jeg trolig har med min ene halvbror.

Med et lite forbehold: Grindstein, LN-TIB og BSSW

Er det flere så kom igjen!

jeg stiller jeg ;)

Jeg planlegger å komme, men litt usikker på om når jeg rekker å være der.
Har en del saker på jobb som skal ordnes før jeg kan ta helg.

S

Så da er det foreløpig følgende som har meldt sin ankomst (en eller annen gang i løpet av morgendagen):

FBU_4EVER
Martin
Jetblue +1
MartinL
AirbusTero
Someone
LN-TIB
jcnorway
learjet

Noen flere?

Jeg håper og drømmer om å komme. Hadde opprinnelig gjort noen forpliktelser med dama som jeg kanskje ikke kommer unna. Men dette er tross alt viktigere. Forhåpentligvis så dukker jeg også opp etterhvert.

Vi som er tidlig oppe og bygger landet på inneklemte fredager er ferdig kl 1400, men sitter vel på jobb til 1500. Så ble det visst to øl med en kollega, så er vel på teateret ved parken ved 1600-tiden, tenker jeg. Mener å kunne kjenne igjen 2-3 av dere fra bilder postet her i hine hårde dage, så jeg skal nok klare å gjøre meg til kjenne. Ellers kan jo dere se etter en stor mann som ser ut til å ha vært oppe siden 0510 i dag...;-)

Last edited:
Hvis det ikke er for sent å melde sin akomst, har jeg nå fått mulighet til å komme på Parkteatret i ettermiddag, så da har jeg lyst til å stikke innom jeg også. Det høres veldig hyggelig.;) Hadde planer om å være der sånn 1630-1645.

Slik det ser ut nå så regner nok både norgeskart og teateret bort. Makan! Vel vel. Man får finne fram paraplyen.

Hm - mulig litt endringer for min del. I så fall at jeg kommer litt senere enn først oppgitt og da muligens med +1. Er det ikke plass så er det ikke plass, og vise verca.

Last edited:
Får håpe de har plass til 10-12 stk innendørs da... Dere som ankommer åstedet først håper jeg tar høyde for det :)

Back